Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری‌های شدیدی بین نیروهایعراقی و تروریست‌های داعشی در محله الشفاء در غرب موصل به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، نیروهای عراقی با تروریست‌های داعشی در محله الشفاء‌ در غرب موصل وارد جنگ خیابانی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش عراق نیز مواضع تروریست‌های داعشی در محله الشفاء را هدف حملات خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های داعشی هم‌اکنون در محله الشفا و بخش‌هایی از موصل قدیم حضور دارند و مانع فرار غیرنظامیان از این مناطق می‌شوند.

تروریست‌های داعشی با موشک‌های کاتیوشا غیرنظامیانی را که قصد داشتند از محله الشفاء در غرب موصل فرار کنند،هدف قرار دادند که در پی این حملات، شماری از آن‌ها کشته شدند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود 100 روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند 1395 شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • بازسازی چهره زن عراقی از ۷۵۰۰۰ سال پیش / عکس
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • مشارکت دانشجویان عراقی در جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد