Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@20:09:29 GMT

خداحافظی احساسی اوسین بولت در جامائیکا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۴۵۷۷

خداحافظی احساسی اوسین بولت در جامائیکا +عکس

دونده سرشناس جامائیکایی در آخرین رقابت در این کشور خداحافظی احساسی با طرفدارانش داشت. خبرگزاری تسنیم: «اوسین بولت» سریع‌ترین دونده جهان در رقابت دوی 100 متر که در کشور جامائیکا برگزار شد، پس از کسب عنوان نخست یک خداحافظی احساسی با هواداران و هموطنانش داشت.
این ورزشکار 30 ساله که 8 طلای بازی های المپیک در سال‌های 2008، 2012 و 2016 را در کارنامه دارد، شب گذشته در کینگستون و مقابل چشمان 30 هزار نفر که در استادیوم حضور داشتند، دوران خداحافظی خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولت قرار است در رقابت‌های قهرمانی جهان که مرداد ماه در لندن برگزار می‌شود، رسماً از دنیای ورزش خداحافظی کند.
وی پس از قهرمانی شب گذشته‌اش گفت: امشب فقط دویدنم خوب بود. فکر نمی‌کنم که پیش از این چنین رقابت عصبی را در 100 متر تجربه کرده باشم.

بولت که رکورد 10.03 ثانیه را به ثبت رساند، پس از قهرمانی به خط پایان بوسه زد. وی ادامه داد: هرگز انتظار چنین جو و حمایتی را نداشتم، البته می‌دانستم که شرایط خوبی حاکم خواهد بود. می‌خواهم از همه کسانی به اینجا آمدند و از من حمایت کردند، تشکر کنم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش تابناک، مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیام روحیه بخشی را به تیم ملی فوتسال در آستانه فینال جام ملت‌های آسیا داد.

صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آن‌ها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید. نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

 

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا