Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری ـ‌ کنسول NES Classic نینتندو که به همراه مجموعه ای از 30 بازی جذاب دهه 1980 و با قیمتی بسیار معقولانه به دست مشتریان رسید، به خاطر محبوبیت بیش از حد دائماً با کمبود مواجه شد و حالا کار به جایی رسیده که تقریباً یافتن آن در تمام نقاط جهان غیرممکن است.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجیاتو به نظر می رسد که این موفقیت، حالا کمپانی های دیگر را نیز به ورود به این حوزه ترغیب کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت، کمپانی At Games اخیراً از کنسول های جدیدی رونمایی کرده که عناوین کلاسیک آتاری و سگا جنسیس را شامل می شوند. این کنسول، نه تنها مجموعه بازی «Atari Flashback 8 Gold» که مدتی پیش برای کنسول های نسل هشتمی عرضه شد را در خود جای داده، بلکه 120 بازی دیگر مانند Missile Command ،Asteroids ،Centipede و Millipede را در اختیار گیمرها می گذارد.

در همین حال، باندل Sega Genesis Flashback شامل بازی های کلاسیک سری سونیک، مورتال کامبت و فانتزی استار می شود. این کنسول های جدید -به اضافه کنسولی پرتابل مخصوص آتاری- اواخر سال جاری میلادی عرضه می شوند اما هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری آنها به میان نیامده است.

گفتنی است که گرچه کنسول های دیگری قبلاً به بازار عرضه شده اند که عناوین کلاسیک آتاری را در اختیار گیمرها می گذارند، اما At Games گام را فراتر برده و با الهام گیری از NES Classic، پورت خروجی HDMI و قابلیت ذخیره بازی، توقف بازی و نیز بازگشت به عقب را در سخت افزارهای جدید خود به کار گرفته است.


منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار