Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@10:04:19 GMT

عرضه گوشی وان پلاس 5 با 8 گیگابایت رم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۶۸۵۵

به گزارش خبرگزاری فارس، گوشی جدید جایگزین گوشی OnePlus 3T می شود و مجهز به پردازنده هشت هسته ای، 10 نانومتری و 2.35 گیگاهرتزی Snapdragon 835 خواهد بود.

شرکت سازنده این گوشی وعده داده بود که OnePlus 5 باریک ترین گوشی پرچمدار عرضه شده به بازار در سال 2017 خواهد بود، اما مشخص نیست که این وعده عملیاتی شده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقمندان می توانند این گوشی را در دو مدل 64 یا 128 گیگابایتی خریداری کنند. البته میزان رم گوشی یاد شده هم به انتخاب خریدار برابر با 6 یا 8 گیگابایت خواهد بود.

گوشی مذکور مجهز به سیستم عامل Oxygen خواهد بود که نسخه ای ارتقا یافته از سیستم عامل اندروید 7.1.1 Nougat محسوب می شود. دوربین پشتی این گوشی 16 مگاپیکسلی و دارای لنز دوگانه بوده و از توانایی عکاسی فوق العاده ای در تاریکی شب برخوردار است. باتری این گوشی هم که 699 پوند قیمت دارد 3400 میلی آمپری خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!