Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد انارکی محمدی در شورای اداری استان افزود: در انتخابات افرادی که از مسیر قانونی می توانستند شرکت کنند، ثبت نام کرده و صلاحیت آنها مورد بررسی و تائید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار ثبت نام کرده بودند که افرادی که صلاحیت آنها تائید شد خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم بهترین ها را انتخاب کردند و دررسیدگی به شکایات بعد از انتخابات سعی شد به همه شکایات رسیدگی کنیم و در نهایت، در دو شهر کرمان و سیرجان، بررسی های بیشتری انجام شده و بعد از بازشماری های انجام شده، نتیجه آن را به زودی اعلام می کنیم.

وی اظهار کرد: د رسال جاری انتخابات الکترونیک در هشت شهر استان کرمان اجرایی شد که مزایای بسیاری را به دنبال داشت و به یقین معایب و نارسایی هایی را نیز داشت که یادداشت شده و در آِنده به صورت یک گزارش به مراجع مربوطه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077195 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها