Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرود ظفری که مدال قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در رشته ووشو را برای کشورمان به ارمغان آورده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه سختی‌های زیادی در زندگی خود کشیده و با مشکلات فراوانی در ورزش دست و پنجه نرم کرده است، اظهار داشت: دست پدرم را می‌بوسم که تا به امروز با حمایت و زحمات او به این مرحله رسیده و نامی برای خود دست و پا کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل ضعف مالی از حضور در خیلی از مسابقات محروم بوده‌ام، در خیلی از مسابقات با پول قرضی از مربی حاضر شدم، اما خوشحالم که در هر رویدادی که حاضر شدم از جان مایه گذاشته و تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی به کار بسته‌ام.

عضو تیم ملی ووشو با بیان اینکه برای یک ورزشکار حرفه‌ای سخت است که منبع درآمد نداشته باشد، گفت: من با قراردادهایی که در لیگ برتر کشور می‌بندم امرار معاش می‌کنم، این پول‌ها هم آنقدر ناچیز است که کفاف زندگی را نمی‌دهد، از طرفی هزینه‌های یک ورزشکار حرفه‌ای سنگین است.

وی که به تازگی عنوان قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان را کسب کرده است، از اینکه هزینه‌های البسه ووشو و وسایل متفرقه این رشته سنگین است، سخن گفت و اضافه کرد: برخی نمی‌توانند لباس 700 هزار تومانی ووشو را خریداری کنند و استعدادشان از همان ابتدا که وارد این ورزش مهیج می‌شوند و چنین هزینه‌هایی را می‌بینند، می‌سوزد.

ظفری تصریح کرد: ووشو ورزشی نیست که مثل فوتبال بتوان از آن خیلی کسب درآمد کرد، ووشو ورزش نداری است و وضعیت مالی خوبی بر این رشته ورزشی حاکم نیست؛ اما اگر مسؤولان حمایت کنند، در نهاوند شهر ما آنقدر استعداد خوب وجود دارد که در کنار کشتی، ووشوکاران این خطه در میادین ملی و فراملی حرف برای گفتن داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه چند سالی است عضو تیم ملی ووشو بوده، اما حمایت خاصی از او صورت نگرفته است، تأکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش نهاوند و مربی خوبم همیشه به من لطف داشته‌اند، اما امیدوارم حمایت از ووشو بیش از اینها باشد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اعلام شد بایرن مونیخ و توماس توخل در پایان فصل جاری به همکاری خود خاتمه خواهند داد ولی این سرمربی می‌تواند تا پایان فصل روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

در چنین شرایطی، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شده و نام‌های زیادی نیز تاکنون پیرامون آن‌ها مطرح شده است. 

اخیرا مارکا ادعا کرد بایرن روی زیدان علاقه خاصی دارد و با او تماس‌هایی نیز گرفته شده اما هموطن زیزو معتقد است این انتقال اصلا منطقی نیست.

دسایی، ملی‌پوش سابق فرانسه، به اکیپ گفت: «بایرن فقط چند بازیکن دارد که با فلسفه زیدان و سیستم 3-3-4 او مطابقت دارند. باشگاه باید برای تغییرات و تطبیق خود با نیازهای زیدان، پول زیادی خرج کند. بایرن برای فراهم کردن شرایطی مطلوب زیدان به یک تغییر اساسی نیاز دارد. این انتقالی منطقی برای هیچکدام محسوب نمی‌شود. در حال حاضر زیدان ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش بماند تا اینکه مربی بایرن شود.»

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!