Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آخوندزاده در نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش موثر زنان در توسعه جامعه، اظهار داشت: در این راستا تفاهم نامه‌ای در سطح کشور با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام شد تا در استان ها اجرایی شود.

وی افزود: طی مدت یک ماه گذشته 61 مورد پرونده برای استعلام ارسال شده که از این تعداد 31 مورد قابل تایید بوده و 14 فقره مشکلات چک برگشتی و معوقات بانکی و داشتن پروانه کسب و ثبت در سامانه رصد رد شدند و 8 نفر در حال بررسی است که تا فردا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در خصوص میزان پرداختی تسهیلات در استان متاسفانه تا الان در صندوق شاهد این هستیم که 10 درصد اعتبارات به بانوان پرداخت شده است.

وی در خصوص میزان پرداختی تسهیلات به بانوان در استان از طریق صندوق کار آفرینی امید استان، ادامه داد: در سال گذشته 338 فقره پرونده تسهیلات برای بانوان با مبلغ 37 میلیارد و 350 میلیون پرداخت شده است.

آخوندزاده بیان کرد: در سال 95 به طور کلی 35 میلیارد در استان پرداختی داشتیم که حدود 11 درصد به بانوان مراجعه کننده تعلق گرفت که توانستند با دریافت تسهیلات 406 مورد ایجاد اشتغال داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای