Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:20:12 GMT

وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۸۰۰۲

وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شد

استان‌ها>گیلان - وحید رضایی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال برق نوین فارس ، با قراردادی دو ساله به طور رسمی عهده دار هدایت تیم داماش گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: پس از کناره گیری سیدهادی طباطبایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از هدایت این تیم ، مسئولان این باشگاه با وحید رضایی برای مربیگری تیم به توافق رسیدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم محبوب اظهار کرد : رضایی فصل گذشته سرمربیگری تیم فوتبال برق نوین فارس را در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برعهده داشت و در پایان، به همراه این تیم موفق به صعود به مسابقات لیگ دسته اول کشور شد. وی افزود: علاوه بر این ، دو فصل پیش نیز باشگاه بهمن شیراز با هدایت وحید رضایی موفق به صعود از رقابتهای لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول کشور شده بود.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش یاداور شد: سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان ، سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس، پیام مقاومت مشهد، استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز ، پگاه گیلان و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی اضافه کرد: رضایی سابقه حضور در باشگاه پگاه گیلان در فصل 85-86 لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان بازیکن را داشته و در پایان فصل نیز ، با این تیم موفق به صعود به رقابت های لیگ برتر شده بود.

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ، به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرده بود اما در نهایت موفق نشد به رقابت های لیگ دسته اول راه یابد و فصل آینده نیز باید در لیگ دسته دوم به کار خود ادامه دهد.

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد