Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم عصر امروز با سخنرانی حجت الاسلام اکرمی و با حضور مسئولان کشوری و لشکری ، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پروراز ساعت 16:30 دقیقه در مدرسه عالی شهید مطهری درحال برگزاری است.
آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی رئیس مجلس، پزشکیان نایب رئیس مجلس، علی مطهری، امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران ، سردار اشتری فرمانده ناجا ، سید حسین هاشمی استاندار تهران، دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، ظریف وزیر امور خارجه، نوبخت سخنگوی دولت، هاشمی وزیر بهداشت ، علوی وزیر اطلاعات و بسیاری از مدیران و مسئولان دیگر نیز در این مراسم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز چهارشنبه 17 خرداد و مصادف با 12 رمضان در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم ها نسبت به لاک غلیظ ناخن های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو