Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراطلاعیه روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی با تاکید بروحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه ، تصریح شده است: اساسا "پشتیبانی "از اقدامات حفاظتی روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوری است.
به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلیه ساختمان محافظان دکتر احمدی نژاد و طرح برخی موضوعات خلاف واقع در آن، روابط عمومی سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در اطلاعیه ای اعلام کرد: بعد از فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در خصوص حفاظت از شخصیت های نظام و همچنین اماکن حساس و حیاتی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان این وظیفه سنگین را برعهده گرفت و با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تا به امروز در این زمینه شکست حفاظتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در زمینه حفاظت از شخصیت ها در طول سلسله مراتب نظامی مطابق قوانین و مقررات عمل کرده و از هرگونه دسته‌بندی ای سیاسی مبرا می باشد. این اطلاعیه در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور و منطقه و نیاز به وحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه ، تصریح شده است:انتظار می رود اگر مشکلی بین آنها و نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.
همچنین دراین اطلاعیه با بیان اینکه اساسا موضوع پشتیبانی از اقدامات حفاظتی مربوط به روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوی است و نام بردن از سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) و انتشار تصویر فرمانده آن و یا توضیح شیوه اقدامات حفاظتی که افشا کننده راهکارهای امنیتی می باشد از جانب هر شخص یا نهادی موجب تأسف است، تصریح شده است: علاوه بر این در تاریخ 3/8/95 روابط عمومی دفتر آقای احمدی نژاد اعلام کرده که ملک مورد بحث در اختیار دفتر ایشان و نه محافظین قرار داشته و متعهد شده که در اسرع وقت موضوع را از طریق مراجع قضایی حل و فصل کند. این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای هرگونه اتهام زنی و تشویش اذهان عمومی در راستای مأموریت حفاظت از شخصیتهای نظام برای خود محفوظ می داند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟