Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سال گذشته به عنوان فرمانده پایگاه شهید «علی‌محمد خزایی» روستای لک لک اسدآباد با مشورت و کمک بسیجیان پایگاه، گروه جهادی راه‌اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده هیچ تجربه ای در مورد اردوهای جهادی نداشتم و فقط از تلویزیون دیده بودم که بسیجی ها به مناطق محروم می روند و کار می کنند، از این طریق علاقه‌مند شدم که در پایگاه یک گروه جهادی راه اندازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه شهید «علی‌محمد خزایی» اسدآباد افزود: هدف ما از این کار در درجه اول رضایت خداوند و دیگری محرومیت‌زدایی و کمک به افراد کم درآمد و بی بضاعت در روستای لک لک شهرستان اسدآباد بود.

وی اظهار داشت: سال گذشته برای یکی از محرومین روستا اقدام به ساخت حمام و سرویس بهداشتی با کمک‌های اهالی روستا کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید «علی‌محمد خزایی» اسدآباد گفت: برگزاری یادواره شهدا مهمترین برنامه گروه ما در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در روستا بود که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی در مورد برنامه آتی گروه جهادی شهید «خزایی» ابراز داشت: ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانم سرپرست خانوار در اولویت برنامه های ما قرار دارد که به محض تامین اعتبار آن، کار را شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، گروه جهادی حکمت از تهران از ۲۸ اسفند پارسال به مدت ۱۰ روز در عرصه طب سنتی در دارالشفاء حضرت آمنه شهر حاجی آباد شهرستان زیرکوه به اهالی این منطقه خدمات ارائه کرد.

در این اردوی جهادی ۹۰۰ ویزیت رایگان برای مردم انجام شده و ۱۵۰ مورد ماساژ تحت نظر پزشک متخصص صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰ جلسه سخنرانی پیرامون سبک زندگی در این اردوی جهادی برگزار شده است.

توزیع دارو‌های طب ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بوده که ارزش دارو‌های توزیع شده بین مردم بیش از ۴۰ میلیون تومان بوده است.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه جهادی در روستای کاشیدار آزادشهر
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان