Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که آمارهای رسمی نشان می دهد فروش سکه طلا در بازار آمریکا در شش ماه نخست امسال به پایین ترین سطح در 10 سال اخیر رسیده است، تحلیلگر ارشد موسسه ئی تی اف بر این باور است که با تثبیت قیمت جهانی طلا، فروش سکه در آمریکا با افزایش فزاینده ای روبرو می شود.

بر اساس این گزارش موسسه یو اس مینت اعلام کرده است که تا پایان ماه می فروش سکه طلا در بازار آمریکا به کمتر از 172 هزار اونس رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 51 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش سکه طلا در آمریکا در مدت مشابه سال 2016 به بیش از 351 هزار اونس رسیده بود.

مکسول گلد تحلیلکر برجسته موسسه ئی تی اف سکوریتی تاکید کرد: میزان فروش سکه به شدت نسبت به نوسانات قیمت حساس است بنابر این جای تعجب نیست که با توجه به افزایش 13 درصدی قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون، فروش سکه طلا در آمریکا با کاهش همراه شده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران خرد منتظر هستند تا قیمت طلا در بازارهای بین المللی به ثبات برسد. اگر شاهد ثبات قیمت بین 1250 تا 1300 دلار باشیم، بی شک فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی شش ماه دوم امسال افزایش خواهد یافت.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، روند نوسانات ارزش دلار و آمارهای اقتصادی آمریکا و سیاست های پولی فدرال رزرو بیشترین تاثیر را بر روند قیمت طلا در ماه های آینده خواهد داشت.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر می رسد مهمترین کاتالیزور قیمت طلا در کوتاه مدت نشست فدرال رزرو آمریکا در 13 و 14 ژوئن خواهد بود. تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به بیش از 96 درصد رسیده است.

البته احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به کمتر از 50 درصد رسیده است. وی افزود: اگر روند افزایش نرخ بهره کند شود و نرخ تورم با افزایش روبرو شود، قیمت طلا با افزایش چشمگیری همراه خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

تین نیوز

شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات متحده و چین کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تسلا قیمت های ایالات متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می دهد زیرا فروش، کاهش و موجودی ها افزایش یافته است.

ارزان ترین مدل شاسی بلند مدل Y اکنون قیمت  ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ایلان ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روزهای ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآوردهای تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • قیمت نفت نزولی شد
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • صندوق بین المللی پول به آمریکا هشدار داد | قیمت بیت کوین به کدام سو می رود؟