Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، رافائل نادال، تنیسور مشهور اسپانیایی با برتری 3 بر صفر مقابل استانیسلاس واورینکای سوئیسی در بازی نهایی رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس فرانسه (دومین گرنداسلم سالانه) برای دهمین بار بر جام قهرمانی این رقابت‌ها بوسه زد.

او برای فتح پانزدهمین گرنداسلم دوران حرفه‌ای‌اش در 3 ست با نتایج 6 بر 2، 6 بر 3 و 6 بر یکرقیبش را شکست داد تا ضمن رقم زدن اولین شکست واورینکا در حضورهایش در فینال گرانداسلم‌ها،انتقام شکست در بازی نهایی اوپن استرالیا در سال 2015 را هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیبمرد اسپانیایی به اولین برنده 10 دوره یک گرنداسلم در تاریخ تنیس تبدیل شد و جالب اینکه بدون از دست دادن حتی یک ست در کل مسابقاتش در این دور از رقابت‌ها به چنین افتخاری دست یافت.

این جام، پانزدهمین گرنداسلم شماره یک سابق بخش مردان تنیس بود و باعث شد او به تنهایی بالاتر از پیت سامپراس، تنیسور اسطوره‌ای آمریکا و پشت سر راجرر فدرر 18 گرنداسلمی در رده دوم پرافتخارترین تنیس‌بازان مرد تاریخ بایستد.

نادال گرنداسلم قبلی خود را در رولان‌گاروس سال 2014 گرفته بود و به این ترتیب قحطی 3 ساله خود برای کسب یک گرنداسلم پایان داد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند

تیم دختران وزنه‌برداری کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان، تیم جوانان وزنه‌برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد، با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

نمایندگان کردستان همچنین در بخش نوجوانان نیز موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۶ ورزشکار در ترکیب ۲۸ استان کشور طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت به میزبانی همدان و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

برای تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش نوجوانان «حسنا امیری» با کسب دو مدال طلای دسته فوق سنگین، مقام نخست و عنوان قوی‌ترین دختر رده نوجوانان را کسب کرد و «آرتمیس امانی» نیز صاحب نشان برنز شد.

همچنین در بخش جوانان «مهنا عبدالهی» با کسب سه مدال طلا، مقام قهرمانی را کسب کرد، «کیژان مقصودی» یک مدال طلا و «آنیتا فیضی» نیز یک مدال نقره را برای تیم کردستان به دست آوردند.

تیم وزنه‌برداری استان کردستان با دو ورزشکار در بخش نوجوانان و شش وزنه‌بردار در بخش جوانان با مربیگری «مهسا عبدالملکی» و سرپرستی «شینا امانی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 751588

دیگر خبرها

  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد