Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@13:52:33 GMT

نظرتان درباره خرید لیفان 620 چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۱۱۸۴

نظرتان درباره خرید لیفان 620 چیست؟

خبرگزاری میزان- سدان لیفان 620 در سال 2009 میلادی و پس از تجربه ناموفق سری 520 توسط این شرکت چینی که بیشتر با ساخت موتورسیکلت شهرت دارد، علاوه بر کشور سازنده به بازار کشورهای در حال توسعه‌ای همچون ایران، برزیل و روسیه عرضه شد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سدان لیفان 620 در سال 2009 میلادی و پس از تجربه ناموفق سری 520 توسط این شرکت چینی که بیشتر با ساخت موتورسیکلت شهرت دارد، علاوه بر کشور سازنده به بازار کشورهای در حال توسعه‌ای همچون ایران، برزیل و روسیه عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این خودرو نسبت به سلف خود بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه کرده و به همین دلیل فروش آن نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده است.
همکاری لیفان و کرمان خودرو از خودروی سدان 520 آغاز شد و اگرچه در ایتدای راه چندان موفق نبود، اما با عرضه مدل 620 اوضاع کمی تغییر کرد و روند مثبتی را تجربه کرد و خود چراغ راهی شد تا این همکاری به مدل موفق 820 منتهی گردد.
لیفان 620 که از سال 1389 توانست جاده‌های ایران را لمس کند، با پیشرانه 1.8 لیتری در اختیار مشتریان قرار گرفت و این در حالی است که اخیراً این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری نیز عرضه می‌شود. جالب است بدانید که این خودرو در چین تنها با پیشرانه 1.6 لیتری به فروش می‌رسد.

این جدول قیمت سدان لیفان 620 در بازار ایران را نشان می‌دهد.

در مورد این خودرو، می‌بایست به افت قیمت بالای آن اشاره کرد که این خصوصیت اکثر خودروهای چینی است و می‌تواند عاملی منطقی برای بازدارنده بودن خرید آن باشد، زیرا این خودرو در 3 سال، حدود 20% افت قیمت را تجربه می‌کند که عدد نسبتاً بالایی برای این مدل است.

همچنین این خودرو به‌ واسطه انتقال صدای پیشرانه به داخل اتاقک، گزینه چندان مناسبی برای سفرهای بین‌شهری نیست و این صدای مزاحم در درازمدت واقعاً آزاردهنده خواهد بود و با توجه به این عامل، سدان 620 برای مسیرهای داخل شهری مناسب‌تر است.

منبع: جام جم آنلاینانتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه

در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.   به گزارش ایسنا، سه‌شنبه هفته گذشته (١١ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه‌ خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته‌ ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از  ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.     به‌ دنبال این موضوع، ایسنا موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار داد؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.   اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: ''عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.''   ایسنا، چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار داد، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه‌ خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وجه مسدودی متقاضیان جدید خودرو های وارداتی آزاد شد وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم «خالی فروشی» حواله خودرو

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • هجوم برای خرید طلا