Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@20:38:48 GMT

گلاره عباسي + تصاوير گلاره عباسي

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۲۰۴۹

خبرگزاري آريا -


گلاره عباسي متولد تيرماه 1362 در تهران مي باشد

گلاره عباسي متولد تيرماه 1362 در تهران مي باشد. او بازيگر سينما و تلويزيون و از دانش آموختگان کلاس‌هاي امين تارخ مي‌باشد. گلاره عباسي همچنين فارغ‌التحصيل رشته معماري از دانشکده هنر مي باشد.

گلاره عباسي
نام اصلي : گلاره عباسي
زمينه فعاليت : سينما، تئاتر، تلويزيون
تولد : تيرماه 1362 تهران
مليت : ايران
پيشه : بازيگر
سال‌هاي فعاليت : 1382 تاکنون
همسر : راد اديب

گلاره عباسي (متولد تيرماه 1362 در تهران)بازيگر سينما و تلويزيون و از دانش آموختگان کلاس‌هاي امين تارخ مي‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي همچنين فارغ‌التحصيل رشته معماري از دانشکده هنر مي باشد.

تحصيلات گلاره عباسي
وي فارغ‌التحصيل رشته معماري از دانشکده هنر مياشد. او همچنين از سال 82 به کارگاه‌هاي بازيگري امين تارخ رفته و از همان زمان به بازيگري علاقه‌مند شده است.

گلاره عباسي بازيگر سينما و تلويزيون و از دانش آموختگان کلاس‌هاي امين تارخ مي‌باشد

گلاره عباسي از خودش مي گويد

براي پول كار نكردم
گلاره عباسي: من هم مثل همه هموطنان و ديگران گاهي با بي‌پولي مواجه بوده ام. شايد نه به حدي كه حاد باشد اما همه ما اين جور مشكلات را داريم اما هيچ وقت براي انتخاب نقش‌هايم پول را در نظر نگرفتم و براي من مهم، ديده شدن كار بود؛ مثل همين شهرزاد و كيميا كه انگيزه‌هاي مالي چنداني براي انجام دادن كارها نداشتم. دوست دارم هميشه كار كنم و توانايي‌هايم را نشان دهم.

كليدواژه‌هاي زندگي من
گلاره عباسي: امين تارخ؛ هميشه استادم بوده و هست چون خيلي براي شاگردانش ارزش قائل است.

نرگس آبيار؛ يكي از افراد تاثير‌گذار در زندگي من، فصل جديدي در زندگي من ايجاد كرد و با فيلم «اشيا» كارمان را شروع كرديم و مطمئنم اتفاقاتي خوبي در انتظار اوست.

ازدواج؛ چيزي كه باعث شد من يك همراه خوب در كنارم داشته باشم. البته كساني كه اين حرف‌ها را مي‌خوانند فكر مي‌كنند اين حرف‌ها شعار است ولي براي من اين طور نبود و ازدواج يكي از اتفاقات خوب سال گذشته براي من بود.

مردم ايران؛ كساني كه از ته قلب دوستشان دارم و به شدت چشم به راه خوبي‌هاي زيادي برايشان هستم و اميدوارم هميشه در سلامتي و خوبي به سر ببرند.

تفريحم خانواده است
گلاره عباسي: جدا از كتاب و فيلم كه معمولا همراه ماست و بخشي از كار ما هم به حساب مي‌آيد، موسيقي را هم خيلي دوست دارم و كارهاي مهدي يراحي و محسن چاوشي را دوست دارم و گوش مي‌دهم. اما مهم‌ترين تفريح من وقت گذراندن با خانواده است. كار ما جوري است كه در زمان بيكاري هم حواشي كار وجود دارد و مشغول هستيم. بنابراين با خانواده بودن بزرگ‌ترين و مهم‌ترين تفريح من است.

هنر كار من است
گلاره عباسي: قبل از دانشگاه به كلاس‌ها تئاتر حوزه هنري مي‌رفتم تا اينكه وارد دانشگاه شدم و به كلاس‌هاي بازيگري آقاي تارخ رفتم. نزديك به يك سال و نيم، دو سال شاگرد ايشان بودم و البته در اين ميان كار هم مي‌كردم. هيچ وقت از كلاس‌هاي ايشان جدا نشدم و هميشه به صورت مقطعي به كلاس‌هايشان سر مي‌زدم.

عمل زيبايي هرگز
گلاره عباسي: به دو دليل دوست ندارم سمت عمل‌هاي زيبايي بروم. اول اينكه دوست دارم ساده و طبيعي باشم و خيلي موافق نيستم با يك عمل جراحي صورتم حالت غيرطبيعي پيدا كند. دوم اينكه شايد عمل‌هاي زيبايي باعث شود انعطاف صورتم را از دست بدهم و نتوانم خيلي نقش‌ها را به خاطر از دست دادن حس صورت بازي كنم.

به هر حال نقش‌هايي با طبقات اجتماعي مختلفي مثل زنان شهرستاني يا پايين‌شهري وجود دارند كه تنها با صورت بكر و دست نخورده مي‌توان سراغ آنها رفت. همين بكري از نظر من باعث روراستي است و باعث مي‌شود عواطف راحت‌تر انتقال پيدا كنند و بيننده با نقش بهتر ارتباط برقرار كند.

گلاره عباسي فارغ‌التحصيل رشته معماري از دانشکده هنر مي باشد

فيلم شناسي گلاره عباسي

آثار سينمايي
سينمايي سال
نفس 1394 شيار 143 1392 مجنون ليلي -
اشياء از آنچه در آينه مي‌بينيد به شما نزديکترند 1391
يک گزارش واقعي 1387 صداي پاي خدا- آذر-مقصد- کاکوها -

مجموعه تلويزيوني
مجموعه تلويزيوني کارگردانسال برادر جواد افشار 1395 کيميا جواد افشار 1394 مدينه سيروس مقدم1392 بي انتظار 1392 مهرآباد سيد فريد سجادي حسيني1392 تکيه بر باد 1391شيدايي محمد مهدي عسگر پور1390 نون و ريحون فرزاد موتن1389کتاب فروشي هدهد مرضيه برومند 1385 بچه‌ها نگاه مي‌کنند-- گمشده-- حيراني اميد بنکدار و کيوان عليمحمدي- ‏در چشم باد مسعود جعفري جوزاني1383-1388

تله فيلم
شب سال نو
پلکان

شبکه خانگي
شهرزاد (1394)

تصاوير گلاره عباسي
گلاره عباسي

تصاوير گلاره عباسي

عکس هاي گلاره عباسي

تصاوير جديد گلاره عباسي

عکس هاي جديد گلاره عباسي
منابع:
ويکي پديا
مجله زندگي ايده آل




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود

استاندار گیلان با حضور در بین مردم روستای خسارت دیده از آتش سوزی امامزاده ابراهیم(ع) شفت گفت: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور در بین مردم آسیب دیده روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت و شنیدن مسائل آنها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش‌سوزی رخ داده در روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت به بیش از ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی این روستا که عموماً سازه‌های چوبی بودند، آسیب زد.

وی افزود: تعدادی از این واحدها بیمه هستند و بخش زیادی از آنها فاقد پوشش بیمه‌ای است که با توجه به وضعیت روستا و خسارت وارده به منطقه از ابتدای وقت امروز فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان در بین مردم و محل حادثه حضور یافته و وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان از این حریق بررسی کردند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: هلال احمر موضوع اسکان اضطراری، تأمین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوارها را آغاز کرده است.

عباسی با بیان اینکه کار آوار برداری به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: گزارشی از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه می‌کنیم و کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تأمین خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به آتش سوزی‌های مکرری که در این منطقه طی سال‌های از ۱۳۷۵، ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ و نیز نیمه شب گذشته رخ داده باید این منطقه و خانه‌های آن ایمن سازی شود.

استاندار گیلان افزود: باید سازه‌ها بتنی یا فلزی و بر اساس اصول و قواعد نظام مهندسی احداث شود و بدین منظور اعتباراتی هم داده شود تا این امر محقق شود و شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

عباسی تصریح کرد: این منطقه کوهستانی و شاهد وزش بادهای شدید است که برای جلوگیری از اتفاقات مشابه باید در زمینه شیوه‌های ساخت و ساز تجدید نظر شود و حتماً این امر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های آب و برق هم اینک مشغول رفع مشکلات هستند، گفت: پروژه گازرسانی به روستا هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی مردم آن از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و راه دسترسی روستا هم بعد از بازسازی اصلاح می‌شود.

کد خبر 750221

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد