Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار داشته باشند و برای استیفای حق مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرمدل یکشنبه‌شب در نشست با نخبگان و فعالان رسانه استان بوشهر اظهار داشت: مطالب بسیار مهمی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد که متاسفانه به خوبی توسط رسانه‌ها تکرار نمی‌شود و آنگونه که باید اطلاع‌رسانی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، بسیج، سپاه، مبلغان و روحانیون و . . . به خوبی در زمینه انتشار و انعکاس و تبیین منویات رهبر معظم انقلاب عمل نکرده‌اند. باید به خوبی این مسائل را ببینیم و برای تبیین آن تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در برنامه‌های ماه مبارک رمضان نباید فقط به تبیین مسائل تاریخی و دینی پرداخت بلکه وظیفه روحانیت و رسانه این است که بیانات رهبر معظم انقلاب را تبیین کند و در جامعه منعکس کنند.

استقلال ایران اسلامی بی‌نظیر است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان گفت: استقلال مهمترین شاخص در ایران اسلامی است و در حالی که جهان استکبار تلاش می‌کند که همه جهان را زیر سلطه خود داشته باشد و به او وابسته باشند، ایران اسلامی در همه زمینه‌ها دارای استقلال است.

خرمدل تاکید کرد: برخی از کشورها می‌خواهند زیر سلطه آمریکا خارج شوند و گاها در برخی مسائل از جمله سیاسی و یا اقتصادی خارج می‌شوند ولی باز هم در زمینه‌های دیگری از جمله فرهنگی به این کشور وابسته هستند و استقلال کامل را ندارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها نتوانستند از زیر یوغ استکبار بیرون بیایند ولی ایران اسلامی به خوبی مقابل استکبار سینه سپر کرده است و «ایستادگی روی پای خود» را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین نمادهای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

خودمان هزینه تخریب خودمان را می‌دهیم

خرمدل با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون همه دولت‌ها به نوعی بر خلاف جهت اهداف انقلاب حرکت کرده‌اند، افزود: تنها کشوری هستیم که خودمان هزینه تخریب خودمان را می‌دهیم. در کشوری مثل آمریکا امکان ندارد که فیلمی بر خلاف سیاست‌های این کشور اجازه ساخت و تولید بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: با وجود این حجم تخریب‌ها این انقلاب همچنان پابرجاست.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگ است و نباید فراموش شود، باید به خاطر این اانقلاب احساس سرافرازی کنیم و در مقابل تخریب‌ها احساس دلسردی نکنیم.

خرمدل اضافه کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار داشته باشند و برای استیفای حق مردم تلاش کنند تا مسئولان جرات خطا و اشتباه نداشته باشند. با دشمنان باید مقابله کرد ولی با مسئولان باید به صورت طبیبانه رفتار کرد.

«آتش‌به اختیار» جرقه‌ای در تمدن جدید ما است

وی با بیان اینکه «آتش‌به اختیار» جرقه‌ای در تمدن جدید ما است، افزود: در عرصه‌های مختلف از جمله دوران جنگ، ترور و دوره سازندگی مردم کشور را اداره کردند و در هر زمانی که مردم به صحنه آمدند شاهد موفقیت بوده‌ایم و امروز نیز رهبر انقلاب از مردم خواسته‌است که خودشان به صحنه بیایند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این ورود به معنای بی‌قانونی نیست و مثلا اگر در نقطه‌ای کنسرتی خواست برگزار شود، نباید ورود نامناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شجاعت رمز موفقیت خبرنگاران و رسانه‌ها است، ادامه داد: خبرنگاران در حمایت از حق و حقوق مردم نقش مهمی بر عهده دارند و نباید در برابر مشکلات بی‌تفاوت باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد