Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@02:50:51 GMT

امید زندگانی: تا پای میله های زندان رفتم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۳۴۵۳

به گزارش شریان نیوز،یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حضورم در جشن گلریزان به این دلیل است که تا پای میله‌های زندان رفتم و یک ناجی مثل شما (خیرین) آمد و من را نجات داد.


امید زندگانی در گفت‌وگویی درباره حضورش در جشن گلریزان ستاد دیه تهران ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که در کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: من اینجا هستم که بار گناهم را کم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من تا پای میله‌های زندان رفتم و یک ناجی مثل شما (خیرین) آمد و من را نجات داد.

وی افزود: زمانی من بیشتر در این مراسم‌ها شرکت کردم که یک اتفاقی برایم افتاد و در برهه‌ای از زندگی در تنهایی آبرویم به خطر افتاده بود و اگر کسی به من کمک نمی‌کرد شاید من تحت تاثیر قرار نمی‌گرفتم.

زندگانی ادامه داد: من به همکارانم می‌گویم که به اینگونه مراسم‌ها بیایند و خودشان را بیمه کنند. زمانی که انسان با قوه قضاییه و پرونده مالی درگیر می‌شود، به خصوص ورزشکاران و سیاستمداران اولین چیزی که برایشان مهم است اعتبار و آبرویشان است. ممکن است چنین اتفاقاتی برای همکاران افتاده باشد ولی اعلام نکنند اما به هر حال انسان جایز الخطاست.

وی یادآور شد: من به زندان نیفتادم اما در زندان وجدان و دلشکستگی‌های خودم افتادم و می‌توانم انسان‌های دیگر را کمک کنم.

زندگانی یادآور شد: دو سال پیش در مراسمی به اتفاق بهرام رادان و تهمینه میلانی توانستیم ۲۸۰ میلیون تومان با فروش تابلویی برای موسسه خیریه افراد ناتوان ماشین ون بخریم زیرا تئاتر داشتند و نمی‌توانستند حرکت کنند. اخیرا هم در یک مهمانی توانستم تابلوی نقاشی را به قیمت ۱۲ میلیون تومان بخرم تا مخارج ۸ نفر بچه بی‌سرپرست تامین شود. خبرگزاری ایسنا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند