Web Analytics Made Easy - Statcounter

زائران حج تمتع خراسان جنوبی، امسال برای اولین بار از فرودگاه بین المللی بیرجند به این سفر معنوی اعزام می شوند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل فرودگاههای استان گفت: با ارتقاء سطح خدمات، ایمنی و امنیت این فرودگاه و تایید نهایی مسوول عملیات حج شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور، فرودگاه بیرجند امسال به جمع ایستگاههای پروازی حج تمتع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای سلامی، تاریخ اعزام حجاج را یکم تا سوم شهریور و بازگشتشان را یکم تا سوم مهر اعلام کرد و گفت: هزار و 700 زائر حج تمتع 96 خراسان جنوبی در قالب 12 کاروان و با 4 یا 5 پرواز هواپیماهای بدنه وسیع به عربستان عزیمت می کنند.وی همچنین از افزایش پرواز های داخلی فرودگاه بین المللی بیرجند خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد پروازهای این فرودگاه تا سال 1401 از 32 پرواز به 56 پرواز افزایش خواهد یافت.

دانلود
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

دهقان منشادیر ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند