Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شب گذشته تيم واليبال ايران موفق شد با درخشش جواد معنوي نژاد مقابل آرژانتين به برتري برسد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، محمدجواد معنوي نژاد، جواني دوست داشتني و پرتلاش که حالا يکي از مهره هاي کليدي تيم ملي واليبال کشورمان محسوب مي شود. او در آبان‌ماه 1390 در اردوي استعداديابي تيم ملي نوجوانان شرکت کرد و به عضويت اين تيم درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم نوجوانان ايران حدود يک سال بعد با هدايت ايرج مظفري در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا به ميزباني تهران به مقام اول رسيد و معنوي‌نژاد عنوان کاپيتاني تيم را در اختيار داشت.
با قهرماني در آسيا، تيم نوجوانان جواز شرکت در مسابقات جهاني مکزيک را به دست آورد. معنوي‌نژاد در اين مسابقات هم خوش درخشيد و اکثراً عنوان امتيازآورترين بازيکن ايران را به خود اختصاص مي‌داد. در اين زمان فدراسيون جهاني واليبال با او مصاحبه کرد و از جواد به عنوان پديده‌اي نام برد که پتانسيل ستارهٔ جهاني شدن را دارد. به هر ترتيبي که بود، ايران در مرحلهٔ نيمه‌نهايي با شکست برابر تيم ملي روسيه از صعود به فينال بازماند و در ديدار رده‌بندي هم نتيجه را به لهستان واگذار کرد و در جايگاه چهارم جهان ايستاد.
پس از مسابقات قهرماني واليبال نوجوانان جهان فرهاد نفرزاده، جواد معنوي‌نژاد را در ليست خود براي مسابقات قهرماني جوانان جهان قرار داد. اين رقابت‌ها از 31 مرداد 1391 در ترکيه و با شرکت 20 تيم از کشورهاي مختلف آغاز شد، اما تيم جوانان ايران هم شانس بيش‌تري از نوجوانان نداشت و با پيروزي بر ترکيه و مقام پنجمي جهان به ايران بازگشت.
در سال 92 براي پست دريافت‌کننده قدرتي با پيکان تهران قرارداد بست و پيراهن شمارهٔ 9 را پوشيد. در برهه‌اي از زمان، مجبور شد به عنوان پشت‌خط‌زن به ميدان برود و با بازي خوب خود کار را براي حريفان مشکل کند. اين عملکرد رضايت‌بخش، فرهاد نفرزاده را مجاب کرد تا جواد معنوي‌نژاد را براي کاپيتاني تيمش برگزيند.
قهرماني باشگاه‌هاي مردان ايران با نام زنده ياد حسين معدني در حالي آغاز شد که معنوي‌نژاد اين‌بار با پيراهن شمارهٔ 4 براي پيکان تهران بازي کرد. در اين فصل، جواد بازيکن جاي‌گزين دو نفر از دريافت‌کننده‌هاي تيم ملي بود. با اينکه رؤياي پوشيدن لباس تيم ملي بزرگسالان را در سر داشت، اما وقتي از او دربارهٔ تيم ملي پرسش مي‌شد، مي‌گفت: با وجود دريافت‌کننده‌هاي خوبي که در تيم ملي هستند، من شانس کمي دارم و بايد خيلي تلاش کنم تا نظر کادر فني جلب کنم.
اسلوبودان کواچ در دومين سال سرمربي‌گري تيم ملي ايران، محمدجواد معنوي‌نژاد را به عنوان پديدهٔ ليگ برتر 93 و کسي که مي‌تواند در آينده به تيم کمک کند، به اردوي تيم ملي دعوت کرد. از سوي ديگر پيمان اکبري هم جواد را براي تيم اميد مي‌خواست. به اين ترتيب معنوي‌نژاد صبح‌ها با يک تيم و عصرها با تيم ديگر تمرين مي‌کرد. ارديبهشت 1394 او با تيم ملي زير 23 سال ايران به ميانمار اعزام شد تا در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کند و نتيجهٔ تلاش تيمي ايران عنوان قهرماني آسيا و کسب جواز قهرماني جهان بود. محمدجواد معنوي‌نژاد در اولين مسابقه برابر آمريکا براي تيم ملي ايران به زمين رفت. در مسابقه‌هاي بعدي، کواچ با اعتماد بيش‌تري از او بهره مي‌برد اما بهترين بازي او در ليگ جهاني برابر لهستان بود.
اما او دست از تلاش نکشيد و همچنان در ليگ برتر واليبال خوش درخشيد. حالا او در ليگ جهاني 2017، به خوبي شايستگي هايش را نشان داده است. معنوي نژاد مقابل لهستان، نمايشي فوق العاده داشت و يکي از مهره هاي اصلي ايران در پيروزي با ارزش سه بر يک مقابل لهستان بود. او مقابل آرژانتين نيز مثل هميشه با جنگندگي مثال زدني امتيازهاي بسياري را براي ايران بدست آورد. بي شک مي توان اميدوار بود که تيم ملي واليبال ايران، با داشتن ستاره اي جوان و آينده داري همچون معنوي نژاد، مي تواند بيش از پيش در مسابقات معتبر بين المللي از جمله ليگ جهاني بدرخشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود

امین اسماعیل‌نژاد در یک تیم لهستانی توپ خواهد زد.

طرفداری | امین اسماعیل‌نژاد با یک تیم لهستانی به توافق رسید.

امین اسماعیل‌نژاد پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته در ورونا توپ می‌زد و با کسب حدود ۳۰۰ امتیاز عملکرد خوبی هم در این تیم داشت، برای فصل آینده تصمیم گرفته تا راهی لیگ لهستان شود. وی قرار است فصل آینده در تیم والیبال اسکرابلچاتوف لهستان بازی کند.

این در حالی است که مسئولان تیم اسکرا در تلاش هستند تا برای فصل پیش‌رو تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.در ابتدا تینه اورنائوت بازیکن اسلوونیایی تیم ترنتینو ایتالیا مدنظر سران اسکرا بود که این انتقال صورت نگرفت و بعد از ناکامی در خرید اورنائوت، مسئولان تیم لهستانی به سراغ امین اسماعیل نژاد رفتند.

تیم ورونا در لیگ والیبال ایتالیا در جایگاه هفتم ایستاد و در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف مغلوب پروجا شد.پیش از این میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در تیم اسکرای لهستان بازی کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور