Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:50:31 GMT

خرید 400 تن پیله تر ابریشم از نوغانداران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۵۳۳۶

‌رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: تاکنون 400 تن از پیله تر ابریشم از نوغانداران خریداری شده است.

‌مهندس علی اصغر داداش پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ گفت:خرید پیله تر ابریشم از نوغانداران گیلانی چند روزی است که آغاز شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود حدود 400 تن پیله تر ابریشم از نوغانداران گیلانی خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش پور با بیان اینکه امسال قیمت خرید تضمینی هر کیلو پیله تر ابریشم 18 هزار و104 تومان درنظر گرفته شده است، گفت: به دلیل مساعد بودن شرایط بازار، بخش خصوصی هر کیلو پیله تر ابریشم را 25 هزار تومان‌ خریداری میکند.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور ادامه داد: برای خرید پیله تر ابریشم پایگاه‌های متعددی ایجاد شده است که شامل بخش‌های خصوصی و دولتی ‌هستند.

وی افزود:همانگونه که توزیع تخم نوغان یک ماه طول کشید، خرید پیله تر ابریشم نیز تا پایان تولید این محصول ادامه خواهد یافت.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور اعلام کرد: خرید پیله تر ابریشم در دیگر استان‌ها از نیمه دوم خرداد آغاز شد و تاکنون 400 تن از این محصول از نوغانداران خریداری شده است.

پارسال 900 تن پیله تر ابریشم در کشور تولید شد که 400 تن آن را نوغانداران گیلانی تولید کردند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس از خرید یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی توسط این تعاونی خبر داد.

سید حبیب علوی امروز، ۱۴ اردیبهشت طی بازدید از مراکز خرید کلزار با اعلام این مطلب گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از یک هزار تن کلزا تاکنون در شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است.

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طبق قرارداد با یک شرکت صنایع غذایی مقرر شده است حداکثر یک‌ماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲درصد ناخالصی و۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره‌سازی در انبارها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید