Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه خودروسازي کرمان موتور در نظر دارد طبق بخشنامه اى در روزهاي آينده خودروهاي سانتافه، توسان، سوناتا و النترا 2017 را با شرايط ويژه نقدي و اقساطي طبق جدول زير به فروش برساند .
اجراي اين بخشنامه از تاريخ دوشنبه 22 خردادماه 96 آغاز مى شود.
براساس اين گزارش، خودرو شاسي بلند "هيونداي سانتافه" 236 ميليون و 900 هزار تومان، "توسان" 192 ميليون و 900 هزار تومان، "سوناتا" 193 ميليون و 900 هزار تومان و هيونداي "النترا" 135 ميليون و 900 هزار تومان قيمت گذاري شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اين قيمت ها شامل تمام وجوه پرداختي مشتريان در انتهاي فرآيند شماره گذاري محصولات مي باشد.
اين گزارش مي افزايد: امکان خريد و تحويل يک ماهه براي هر 4 خودرو جديد هيونداي کرمان موتور فراهم شده، همچنين در پيش فروش اين خودروها زمان هاي تحويل شهريور، مهر و آبان ماه امسال پيش بيني شده است. فروش اقساطي نيز براي سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحويل يک ماهه فراهم است.
شرايط فروش نقد و اقساط هيونداي سانتافه 2017 کرمان موتور:شرايط فروش نقد و اقساط هيونداي توسان2017 کرمان موتور:شرايط فروش نقد و اقساط هيونداي سوناتا 2017 کرمان موتور:شرايط فروش نقد و اقساط هيونداي النترا 2017 کرمان موتور:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران