Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: جهت تربیت حافظان قران کریم در تابستان سال جاری طرح ملی رحله ۳ با همکاری آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) و موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا در شهرستان شهرضا اجرا می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان و همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا با همکاری و مشارکت مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) و موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا در نظر دارد تا طرح ملی رحله ملی۳ را در این شهرستان اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح با هدف تربیت حافظان قرآن کریم برگزار می شود و افرادی که در این طرح شرکت می کنند در پایان حافظ ۴ جزء قرآن کریم به همراه تفسیر و تجوید قرآن می شوند و همچنین در پایان به افرادی که در این طرح شرکت کرده اند مدرک معتبر از اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا تصریح کرد: در این طرح کلاس ها به صورت روزانه و منسجم و منظم با استفاده از اساتید مجرب قرآنی و با استفاده از روش های نوین حفظ و تثبیت محفوظات به همراه تامین خوابگاه و سه وعده غدایی، میان وعده و اردوهای تفریحی و سیاحتی برای شرکت کنندگان در این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین این طرح به صورت شبانه روزی و ویژه برادران در رده سنی ۱۴ الی ۲۲ سال برگزار می شود و افرادی که از صحت روخوانی و روانخوانی برخوردار هستند و همچنین مجرد نیز باشند می توانند تا ۳۱ خرداد ماه با واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا و یا با مراجعه به مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) و موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا برای شرکت در این طرح ثبت نام نمایند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین