Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@05:29:17 GMT

انسداد بخشی از آزادراه رشت - قزوین در منطقه منجیل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۵۶۰۷

انسداد بخشی از آزادراه رشت - قزوین در منطقه منجیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت : به دلیل ریزش کوه باند برگشت آزادراه رشت – قزوین در محدوده ضلع شمالی شهر منجیل از دیشب بسته شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نازک کار افزود : با توجه به مسدود بودن باند برگشت آزاد راه رشت- قزوین رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین داخل شهر منجیل تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تلاش اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین پیمانکار آزاد راه رشت - قزوین برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد : سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها و شماره تلفن 33311111 این اداره کل برای اطلاع رسانی از وضعیت راه ها به طور شبانه روز آماده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بیش از ۱۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان قزوین گفت: طی یک‌ سال اخیر، ۱۰۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین پر و مسدود شده است.

منصور ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به عملکرد اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی، اظهار کرد: در ۱۲ ماه سال گذشته ۱۰۱۶ حلقه چاه در استان قزوین پر و مسدود شده که منجر به صرفه‌جویی ۱۳.۴ میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی استان قزوین شده است.

وی از رهاسازی آب سد نهب برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغات دو شهرستان بویین‌زهرا و تاکستان خبر داد و افزود: در همین راستا ۱۲ میلیون مترمکعب آب با دبی کل ۵.۵ مترمکعب در ثانیه به مدت ۲۲ روز در مسیر کانال اصلی شبکه آبیاری و بستر رودخانه خررود رهاسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه تقسیم آب سد نهب برای اراضی پایین دست بر اساس تقسیم نامه موجود و حقابه‌های قدیمی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سد نهب با هدف آبیاری حدود ۳۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی، تغذیه مصنوعی آبخوان و کنترل سیلاب‌های فصلی خررود احداث شده است.

ستوده از تکمیل ساخت بدنه سد نهب خبر داد و اضافه کرد: میزان پیشرفت احداث شبکه آب‌رسانی این سد به ۶۵ درصد رسیده و اگر بودجه و اعتبارات به موقع تزریق شود، این شبکه نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: کاهش میزان بارندگی‌ها و بروز پدیده خشکسالی طی چند سال اخیر، همچنین افزایش میزان برداشت در بالادست رودخانه‌ها سبب محدودیت منابع آبی شده و به همین خاطر سازگاری با کم‌آبی در کنار مدیریت و صرفه‌ جویی در مصرف آب از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 744742

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • انسداد بیش از ۱۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین