Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:افرادی که در سال های گذشته مبلغی را به عنوان ودیعه تلفن همراه پرداخت کرده اند، خطوط تلفنشان تا مبلغ همان ودیعه پرداختی قطع نمی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان ، درباره تعیین تکلیف ودیعه های تلفن همراه و ثابت گفت: نوع تعیین تکلیف ودیعه های تلفن همراه و ثابت در حال بررسی است، اما یکی از اقدامات صورت گرفته در این بخش این بوده که افرادی که در گذشته ودیعه تلفن هراه یا ثابت داشته اند، اگر بدهی پرداخت قبوض داشته باشند، تا زمانی که میزان بدهی از حد ودیعه افزایش نیابد، تلفن همراه یا ثابتشان قطع نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:افرادی که هم اکنون برای دریافت خطوط تلفن همراه و ثابت ثبت نام می کنند، معمولا هزینه ای ١٠٠ هزار تومانی را به عنوان پرداخت کرده اند و تا همین میزان بدهی تلفنشان قطع نمی شود، اما افرادی که در سال های گذشته حدود ٥٠٠هزار تومان به عنوان ودیعه پرداخت کرده اند، تا رقم ٥٠٠ هزارتومان بدهی خط تلفنشان قطع نمی شود.

وی با اشاره به قطع تماس صوتی تلگرام توسط مقامات قضایی کشور، ادامه داد: عملا راه اندازی تماس صوتی تلگرام از اختیار وزارت ارتباطات خارج شده و راه اندازی مجدد آن منوط به تصمیم جدید مقامات قضایی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:مسائل امنیتی از دلایل توقف تماس صوتی تلگرام بوده است و این موضوع که برخی مطرح می کنند مبنی بر اینکه چرا تماس صوتی برخی شبکه های مجازی متوقف نشده اما تماس صوتی تلگرام قطع شده به دلیل تعداد زیاد کاربران تلگرام است که اشرافیت و نظارت بر آن را دشوارتر می کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربند ایمنی را ببندید تا زنده بمانید! (عکس)

منبع: کانال تلگرام خلاقیت، بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • کمربند ایمنی را ببندید تا زنده بمانید! (عکس)
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف