Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: پرونده انتخابات شورای شهر بوشهر در برای تعیین تکلیف نهایی در هیات نظارت مرکزی تهران بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: در نشست شامگاه یک‌شنبه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر که با حضور آقای سعادت نماینده مردم دشتستان، خانم الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه و رئیس هیات نظارت شهرستان بوشهر انجام شد، صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در برخی از شهرها و روستاهای استان بوشهر تایید و در برخی نیز شمارش مجدد آراء تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: با وجود آنکه فرمانداری شهرستان بوشهر مدارک و مستنداتی از ایجاد تخلف در انتخابات این شهر تسلیم هیات عالی نظارت بر انتخابات استان نکرده است اما به دلیل اعتراض برخی داوطلبین، نظر بر این شد تصمیم نهایی فردا با حضور هیات نظارت استان بوشهر و تهران گرفته شود.

حجت الاسلام خدری در خصوص دیگر نتایج این نشست بیان داشت: هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان صحت انتخابات در شهرستان‌های دشتستان، جم،کنگان، دیر و دیلم را تایید کرد.

وی ادامه داد: همچنین با حضور سه نفر از معترضین به نمایندگی از دیگر افراد معترض به نتیجه انتخابات شهر گناوه مقرر شد در پنج صندوق این شهر و یک صندوق در یکی از روستاهای این شهر شمارش مجدد آراء صورت گیرد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان بوشهر یادآور شد: بر این اساس آراء شهرستان عسلویه و شهر بادوله شهرستان دشتی مجددا بازشماری می‌شود.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد