Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی طباطبایی، مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آمادگی این سازمان برای شب‌های قدر خبر داد و اظهار کرد: در شب‌های قدر امسال تنها مرکز خون‌گیری وصال شیرازی فعال است و هیچ مرکز دیگری در تهران اقدام به خون‌ گیری نمی‌کند، البته یک تیم‌ خون‌گیری در دانشگاه امام صادق(ع) مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل انتقال خون استان تهران اظهار کرد: در شب‌های قدر مرکز خون‌گیری وصال شیرازی تا ساعت 24 الی 1 بامداد از اهداکنندگان خون استقبال می‌کنند.

وی دلیل عدم فعالیت‌ دیگر مراکز خون گیری در شب‌های قدر را ارتقای کیفیت خون‌گیری عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه در این شب‌ها حمل و نقل‌ خون‌های دریافتی از مردم مشکل است و همچنین به دنبال تمرکز و ارتقای خون‌های دریافتی از مردم هستیم، به همین دلیل سیستم خون گیری وصال شیرازی را ارتقا داده و بیش از 50 تخت خون‌گیری را اضافه کرده‌ایم.

طباطبایی با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی اهدا کننده خون در ماه رمضان اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای ماه مبارک هر شب به صورت میانگین هزار نفر جهت اهدای خون به مرکز وصال مراجعه کردند که 850 نفر موفق به اهدای خون شدند؛ به طور کلی از ابتدای ماه مبارک نزدیک به 14 هزار نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد