Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسال با حضور 12 قایقران در بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان با هدف حضور در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا 2017 برگزار می‌شود.این تیم در آغاز سومین مرحله اردوی آمادگی خود از 17 خرداد در دریاچه آزادی به آب زدند و این اردو تا 6 تیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی و فاطمه مجللی به عنوان مربی هدایت قایقرانان را بر عهده خواهند داشت.در بخش کایاک نگار علیمحمدی و مونا ابراهیمی از تهران، هدیه کاظمی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران، آرزو حکیمی از همدان و ماندانا میرزاده از کرمانشاه و در بخش کانوکانادایی آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی، هیوا افضلی از کرمانشاه و مریم شورگشتی از تهران به این مرحله از اردو دعوت شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان