Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:09:16 GMT

کارمند گمرک استان البرز به اتهام ارتشا بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۶۸۲۲

کارمند گمرک استان البرز به اتهام ارتشا بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از دستگیری یکی از کارمندان اداره گمرک استان البرز به اتهام ارتشا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، محمد قیومی در تشریح جزئیات بازداشت 2 نفر در شهرستان نظرآباد به اتهام قاچاق و ارتشااظهار داشت: حسب گزارش‌های انتظامییک محموله حاوی بیش از 25 هزار دست انواع لباس قاچاق در 3 خودروی باری توقیف می‌شود که متهم به همراه اقلام مکشوفه به تعزیرات و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تحویل اقلامدر بررسی‌ها مشخص شد قبض انبار جعل شده و اقلامی از آن لاک‌گیری و کسر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به تحقیقات انجام شده در مورد این پروندهبیان کرد: بررسی‌ها مشخص کرد متهم از طریق یکی از عوامل اداره گمرک استان البرز اقدام به برقراری ارتباط با یکی از کارکنان کرده و کارمند مذکور نیز در قبال دریافت چند میلیون رشوهوعده حل مشکل متهم و ترخیص کالاهای توقیف شده را می‌دهد.

وی ادامه داد: کارمند گمرک پس از صدور حکم قضایی برای بازداشت وی در مسیر انتقال نیز پیشنهاد رشوه 14 میلیون تومانی به ماموران را می‌دهد که مراتب توسط ماموران وظیفه‌شناس صورت‌جلسه شده و برای متهم پرونده علاوه بر پذیرش رشوه، پیشنهاد رشوه نیز در عناوین اتهامی منظور شد.

قیومی در مورد آخرین وضعیت این پرونده توضیح داد: برای متهم وثیقه تعیین شده و پرونده در یکی از شعب دادسرای نظرآباد در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟