Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم چپ دست گفت: به نظر من لزوم ساخت آثاری در مورد شهدای مدافع حرم نیاز روز جامعه است. جامعه این روزها با این مسائل به صورت ملموس درگیر است. مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "کویر آرام" را پشت سر گذاشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این اثر دو روز پیش تمام شده و وارد مرحله پس از تولید شده است.وی در همین راستا ادامه داد: فیلمبرداری این پروژه سینمایی در بیابان‌های نزدیک اصفهان انجام شده و مضمون آن درباره موضوعات اجتماعی در بستری طنز است. "کویر آرام" را میلاد بنی‌طبا" بر عهده داشته و داستان در مورد جوانی است که در جامعه با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود که همین اتفاقات کمدی قصه را رقم می‌زند. در این فیلم با سیروس میمنت، اسدالله یکتا و سیدرضا حسینی همبازی شده‌ام.
بازیگر فیلم چپ دست درخصوص سایر فعالیت‌های خود در سال 96 افزود: فیلم سینمایی "جزیره مهربانی" ساخته فریال بهزاد از دیگر آثار آماده نمایش من طی امسال خواهد بود. این فیلماز ماه آینده اکران خواهد شد. جزیره مهربانی مثل اکثر فیلم های خانم بهزاد در ژانر کودک و نوجوان بوده و قصه دو بچه را روایت می‌کند که به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند. در این فیلم نقش خلبانی را بازی می‌کنم که برای نجات بچه‌ها می‌روم.
وی با اشاره به حضور دوباره خود در تلویزیون تصریح کرد: علاوه بر این دو کار، سریال "بلندی‌های زیرپا" به کارگردانی آقای معینی را برای پخش در شبکه دوم سیما آماده دارم. این سریال درباره مدافعین حرم است و من در آن نقش یکی از افسران مدافع حرم را بازی می‌کنم.بازیگر فیلم بیداری در خواب در مورد سایر بازیگران این سریال افزود: در این سریال علاوه بر من، مجید مشیری، شهرام عبدلی، محمود مقامی نیز به ایفای نقش می‌پردازند. از نکات قابل توجه این سریال همبازی شدن من با زنده‌یاد حسن جوهرچی در نقش یکی دیگر از مدافعان حرم و همینطور زنده‌یاد کاظم‌ افرند‌نیا است.امینی‌خواه با اشاره به مراحل سخت ساخت این اثر خاطرنشان کرد: فیلمبرداری و ساخت این اثر بسیار سخت بود و حساسیت‌های خاص خود را داشت. فیلمبرداری "بلندی‌های زیرپا" در تهران و پادگان‌های اطراف آن اتفاق افتاد. به نظر من لزوم ساخت آثاری در مورد شهدای مدافع حرم نیاز روز جامعه است. جامعه این روزها با این مسائل به صورت ملموس درگیر است و با ساخت این نوع آثار اطلاعات جامع‌تری به مخاطب داده شده و به شناخت درست آنها کمک شایانی می‌کند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر

 

 

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟