Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از توزیع ۶۰۵ تن اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، محمد جعفری اظهار داشت: از سوی معاونت بازرگانی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، 1122 تن برنج و 822 تن شکر برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به مازندران تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مباشرین از طریق ستاد تنظیم بازار شهرستان به سازمان جهاد کشاورزی و از آنجا به شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو معرفی تا نسبت به دریافت برنج و شکر اقدام کنند.

جعفری گفت: روند معرفی و ارائه کالا به مباشرین برای توزیع در بین مردم مازندران ادامه دارد.

وی بیان کرد: از آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 841 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان توسط شرکت غله منطقه دو خریداری شد.

جعفری گفت: تعداد 124 مرکز خرید تضمینی در سطح منطقه 2 استان‌های مازندران، سمنان و گلستان تجهیز و فرآیند عملیات خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو به خرید هر استان اشاره کرد و گفت: حدود 800 هزار تن در گلستان و در مازندران و سمنان به ترتیب 21 هزار و 20 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد.

جعفری به نرخ خرید تضمینی اشاره کرد و گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس دو درصد افت غیرمفید و چهار درصد افت مفید 13 هزار ریال است.

وی تصریح کرد: کشاورزان برای تحویل گندم خود باید دارای معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند.

جعفری افزود: پرداخت بهای گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تاکنون 28 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در مازندران خریداری شد.

مدیرعامل شرکت غله منطقه دو کشور گفت: این میزان خرید توسط 16 مرکز از 30 مرکز دایر شده در استان خریداری شد.

جعفری افزود: بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود در سال زراعی جاری حدود 159 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان تحویل مراکز خرید تضمینی شود.

وی تصریح کرد: کشاورزان برای تحویل گندم خود باید دارای معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند.

جعفری افزود: پرداخت بهای گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R41358/P1336/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم با آغاز برداشت گندم از مزارع استان فعال خواهند شد، گفت : اقدامات لازم برای ایجاد ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در استان انجام شده است.

ملکشاهی افزود: امسال هفت مرکز خرید تضمینی دولتی و ۵۳ مرکز خرید تضمینی بخش خصوصی و مباشر تعاون روستایی عهده دار کار خرید تضمینی گندم در استان خواهند شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: در صورتی که نیاز باشد امکان افزایش تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در استان وجود دارد.

ملکشاهی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم همزمان با آغاز برداشت محصول از گندمزار‌های استان آغاز بکار می‌کنند، گفت: احتمالا برداشت گندم از مناطق گرمسیر استان از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به ادامه‌دار بودن کار برداشت گندم در مناطق سردسیر استان تا اواخر شهریور ماه، گفت: مراکز خرید تضمینی گندم تا پایان فصل برداشت گندم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ملکشاهی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، امسال میزان خرید گندم در استان از ۸۰۰ هزار تن پیشی خواهد گرفت.

 وی یادآور شد: سال زراعی گذشته بیش از ۸۰۵ هزار تن گندم در استان کرمانشاه تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شد و کرمانشاه رتبه چهارم را از نظر خرید تضمینی گندم در کشور کسب کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در سال جاری
  • خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در ایلام
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه