Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:22:35 GMT

نخستین محموله گندم صادراتی ایران به مقصد عمان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۸۲۶۳

نخستین محموله گندم صادراتی ایران به مقصد عمان ارسال شد

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: نخستین محموله صادراتی گندم ایران از سوی ناوگان شرکت حمل فله -خط ملی کشتیرانی کشور- امروز بندر امام خمینی را به مقصد عمان ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر غنجی گفت: با موفقیت طرح خودکفایی گندم قرار است به تدریج گندم صادراتی کشور به مقاصد مختلف ارسال شود، به همین منظور نخستین محموله صادراتی گندم ایران امروز (یکشنبه) پس از بارگیری در بندر امام خمینی(ره)، این بندر را به مقصد عمان ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، حجم نخستین محموله صادراتی گندم را ۳۰ هزار تن ذکر کرد و در این باره افزود: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کشتی Artin را برای این مهم به سمت بندر امام خمینی(ره) گسیل داشت که امروز بارگیری این کشتی در این بندر به اتمام رسید و به سوی عمان حرکت کرد.

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی این اتفاق را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: این مهم گام بلندی در راستای راهبردهای کلان نظام اسلامی و در مسیر شعار سال جاری یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری است.

وی در آخر اعلام داشت: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر گندم آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشورمان از طریق دریا را دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد

فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه جایزه کتاب سال از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. همچنین کتاب‌های ارسالی نباید کمک درسی و عکس‌برداری‌شده باشند.

لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و و همه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با «جایزه جلال آل احمد»، «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» و «جایزه ملی کودک و نوجوان» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

براساس این فراخوان، فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. کتاب‌های دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵) ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۲۷۱ تا ۲۷۸ تماس بگیرند.

کد خبر 747198

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران