Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: ​آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در جلسه شورای عالی تبلیغ و مشاورین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که مقام معظم رهبری به دلیل کوتاهی از مجموعه‌های فرهنگی کشور در دیدار با دانشجویان فرمودند گاهی دستگاه‌های مرکزی فرهنگی و سیاسی دچار اختلال و تعطیلی می‌شود در این وضعیت افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان دستگاه‌های فرهنگی بودجه‌ها را در جاهایی که اولویت‌دار نیست خرج می‌کنند اظهار داشت: آتش به اختیار یعنی فعالیت‌های فرهنگی جهادی در تمامی عرصه‌ها است، آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نباید منتظر بمانند تا نهادهای فرهنگی که در خواب هستند بیدار شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ما از لحاظ بودجه فرهنگی مشکلی نداریم، مشکل ما اینجا است که کسانی که بر صندلی‌ها تکیه زده و خود را به خواب‌زده‌اند یا ازلحاظ فکری ضعیف هستند.

وی ادامه داد: بیانات ایشان در این مقطع تاریخی بر خواسته از ضعف‌های بی‌پایان دستگاه‌ها و مجموعه‌های طویل فرهنگی که نتیجه آن آسیب‌های فرهنگی بیشتر در مقوله خانواده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: آیا قرار است وضعیت فرهنگی کشور را دیگران برای ما اصلاح کنند، آیا باید منتظر نشست تا کشورهای دیگر فکری به حال ما کنند.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه سند ۲۰۳۰ ضد استقلال کشور است ولی برخی کج اندیشان داخلی دنبال اجرایی کردن این سند هستند.

حجت‌الاسلام جمالی افزود: به‌وضوح مشاهده می‌شود برخی مسئولان این‌قدر در منجلاب فرهنگ غربی فرورفته‌اند و فکر و ذکر آن‌ها شده اجرای سند ذلت‌بار ۲۰۳۰ است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: حوزه علمیه خواهران همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری است و همیشه در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کند، گرچه فردا برخی نام ما را بگذارند بلندگو به دست و فریب‌خورده بنامند اما این چیزی از عزم و اراده ما کم نخواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی خضری صبح دوشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: حوزه‌های علمیه از اساسی‌ترین و کاربردی‌ترین پایگاه‌های دینی و فرهنگی در جامعه هستند که نقش بارزی در ارتقای امنیت اخلاقی و سلامت جامعه دارند.

وی افزود: ارتقای فضای دینی و انقلابی نیازمند ارتباط بیش‌ازپیش با حوزه‌های علمیه است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان بوشهر تصریح کرد: گسترش منابع پایدار ضرورت دارد، و آمادگی لازم جهت زمینه‌های تعامل بیشتر در سطح جزیره خارگ را داریم.

نقش روحانیت در تقویت باورهای مردم

در ادامه این نشست محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: نقش علما و روحانیت در فرهنگ سازی و رشد و اعتلای مبانی دینی و اخلاقی جامعه بسیار مهم و بی بدیل است به نحوی که تبیین درست و دقیق حقیقت اسلام، معارف اهل بیت (ع) و انقلاب برای مردم به خصوص نسل جوان به عنوان یکی از وظایف محوری روحانیون، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

وی افزود: روحانیت قدیمی‌ترین نهادی است که توانسته نقش هدایت جامعه را در حوزه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی و تقویت باورهای مردم به خوبی ایفا کند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حوزه‌های علمیه همواره پیشتاز و هدایت گر جامعه در پیروزی و حراست از دستاوردهای اصیل و ناب انقلاب اسلامی است و ما از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح تعامل و همکاری سازنده در سطح جزیره استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6085446

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است