Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، از پیگیری و جدیت مسئولان برای اجرایی شدن خطوط حمل و نقل ریلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در نشست با مدیر پروژه راه آهن تهران بر تسریع در اجرای توسعه ایستگاه راه آهن هشتگرد تاکید شد.

وی احداث کمربندی اتصال خط ریلی شهر جدید هشتگرد به شهر هشتگرد، ایستگاه اقدسیه در چهارباغ و توسعه ایستگاه هشتگرد را از مطالبات این شهرستان بیان کرد که در بهمن سال 95 مطرح و در برنامه راه آهن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیزگیر گفت: با همت دولت تدبیر و امید راه آهن سراسری با ایجاد چند رام قطار سریع السیر در خط هشتگرد کرج - تهران توانست گامی بلند در کاهش ترافیک و خدمت بزرگ به مردم بردارد تا با کمترین هزینه به تهران برسند.

وی با مثبت ارزیابی کرد استقرار قطار سریع السیر در این مسیر، افزود بیش از 90 هزار نفر در ماه از خدمات این ایستگاه بهره مند می شوند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در این نشست مدیر پروژه راه آهن تهران اذعان داشت کار مطالعات رینگ شدن راه آهن سراسری به مترو هشتگرد به اتمام رسیده و با بررسی نقشه ها و مطالعات اجرا شده در خصوص رینگ راه آهن سراسری با خط مترو هشتگرد آینده بسیار روشنی در زمینه حمل و نقل برای این شهرستان متصور می شود.

وی گفت: بعد از بازدید مدیر پروژه راه آهن تهران و اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان برای این طرح انتظار می رود کار با سرعت بیشتری اجرایی شود.

پالیزگیر گفت: به گفته مدیر پروژه راه آهن تهران کار تملک در دستور کار این اداره قرار گرفته و زمان اجرای این طرح 14 ماه است.

وی گفت: سید محمد موسوی این وعده را نیز داد که تا اواسط سال 1397 مجتمع ایستگاهی و رینگ راه آهن سراسری با خط مترو شهر جدید هشتگرد به کرج به اتمام برسد.

فرماندارساوجبلاغ گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده تا حرکت قطارها با رینگ شدن مترو شهرجدید به کمترین زمان برسد تا علاوه بر سرعت، شاهد کیفیت و خدمات بسیار شایسته به مردم باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب سرقت در مترو

به گزارش خبرآنلاین؛سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900291

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان