Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات رسانی به مردم در این روزهای گرم سال و با زبان روزه علاوه بر سختی، شیرینی خاص خود را دارد و رسول خدا(ص) روزه گرفتن در گرما را جهاد می‌دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، درحالی که بسیاری از افراد بخصوص روزه اولی‌ها در این روزهای گرم و طاقت فرسا سعی می‌کنند روزهای روزه داری را در خانه بمانند، بسیاری نیز به واسطه شغل و خدمت به روزه داران در گرمای طاقت فرسا با زبان روزه در حال کار،کوشش و البته خدمات رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای خدماتی شهرداری، آتش نشانان، نانوایان و نیروهای خدمات رسان مخابرات، آب و برق و گاز از عمده مشاغلی هستند که این روزها در کنار روزه داری خدمت به روزه داران را یک وظیفه و گامی در راستای کمک به روزه داران می‌دانند.

عشق به کار و خدمت رسانی سختی کار را ساده می‌کند

مجتبی کریمی، از نیروهای خدماتی اداره برق شهرستان محلات واحد اتفاقات در این خصوص گفت: برق دار کردن مشترکین در گرما سخت است ولی تلاش برای برق دار کرد منازل مردم و کمک به روزه داری آنها از شیرینی خاص خود برخوردار است.

غلامرضا کریمی از نیروهای خدماتی مخابرات نیز گفت: کار با وجود گرمای هوا و زبان روزه سخت است ولی خداوند خود توان ادامه کار را خواهد داد. و تا امروز تلاش کردیم در کنار روزه داری به فعالیت خود و ارائه خدمات به مردم ادامه دهیم.

مجتبی ابوالفتحی دیگر نیروی خدماتی مخابرات نیز گفت: کار ما خدمات رسانی و رفع عیب است و در گرما و سرما باید به کار خود ادامه دهیم و در کنار امرار معاش، خدماتی نیز به مردم ارائه می کنیم و کمک و ارائه خدمت به مردم در کنار روزه داری از شیرینی خاصی برخوردار است.

صفری، نانوا نیز گفت: گرمای هوا و روزه داری در کنار تنور داغ نانوایی سختی خاص خود را دارد اما حس رساندن نان تازه به سفره‌های افطاری مردم، تحمل سختی کار را ساده تر می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان، امروز 16 اردیبهشت، به موضوع مذاکرات با سازمان مقاومت فلسطین پرداختند.

هاآرتص به اقدام عجیب نتانیاهو در زمان مذاکرات اشاره کرد:

در لحظات حساس مذاکرات برای رسیدن به توافق، نتانیاهو پیام خطرناکی را منتشر کرد

در پس زمینه گزارشاتی که بر اساس آنها حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرده است، یک مقام ارشد اعلام کرده است که با پایان جنگ موافقت نخواهد کرد و در هر صورت عملیات رفح را آغاز خواهد کرد

اسرائیل هیوم به مانع اصلی در رسیدن به توافق اشاره کرد:

نقطه اختلافات اصلی: پایان دادن به جنگ

همچنان در انتظار پاسخ سازمان حماس هستیم

در عربستان سعودی گزارش شده است که اسرائیل با آزاد کردن برغوثی موافقت کرده است

معاریو به در خطر بودن زندگی اسرا در صورت ادامه جنگ اشاره کرد:

جان اسرا در خطر است

خانواده های اسرا: نتانیاهو میخواهد مذاکرات را بهم بزند

در حالی که بر اساس گفته منابع لبنان و مصری حماس قصد دارد به مرحله اول توافق چراغ سبز نشان دهد، نتانیاهو از اعزام هیئت اسرائیلی به قاهره جلوگیری کرد

یدیعوت آحارانوت به اقدام نتانیاهو در رابطه با مذاکرات قاهره اشاره کرد:

در انتظار پاسخ حماس

نتانیاهو اعزام هیئت اسرائیلی به قاهره برای مذاکرات را به تاخیر انداخت

ناخوم بارنیا، کارشناس: اظهارات اخیر نتانیاهو درباره حمله به رفح، به منظور اختلال در مذاکرات طراحی شده بود

ندر آیل، کارشناس: نتانیاهو اکنون به جای خدمت به منافع ملی در مذاکرات برای آزادی اسرا، در خدمت منافع جریان راست سیاسی تندرو است

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز