Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تروريست ها کاملا از وضعيت امنيتي ضعيف ترين حلقه حفاظت مجلس، گيت ملاقات مردمي، آگاه بودند. يعني يک تيم شناسايي اين کار را به خوبي برايشان انجام داده بود. شبکه جاسوسي نفاق هيچ گاه کاملا از بين نرفت.

سرويس سياست مشرق - با فاصله گرفتن از رويدادهاي تروريستي تلخ 17 خرداد در مجلس شوراي اسلامي و حرم حضرت امام، حال کم کم مي توان در فضاي فارغ از هيجانات و احساسات طبيعي حاصل از چنين وقايعي، به تحليل جنبه هاي مختلف آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


في الواقع، به لحاظ عملياتي و اجرايي، حمله تروريست هاي وهابي به مجلس و حرم مطهر، چندان پيچيده، با کيفيت و هوشمندانه نبود، و گرچه به شهادت 17 تن از هموطنان ما منجر گرديد، ولي آن ها به لطف حق و با اقدام متقابل به موقع نيروهاي امنيتي موفق به وارد کردن يک ضربه سنگين و ويرانگر از نوع جنايات منافقين در دهه 60 نشدند.

با اين حال به لحاظ ابعاد ذهني و رواني، شايد چگونگي ورود تروريست ها به ساختمان يک نهاد مهم حاکميتي کشور، حضور چند ساعته و همچنين وجود احتمال دستيابي آن ها به صحن علني(که با سرعت عمل قابل تقدير محافظان مجلس در بستن در فلزي جدا کننده صحن امکانش از تروريست ها گرفته شده) و البته به همراه داشتن اين حجم از مهمات و چند مورد ديگر، همه مسائل قابل بحثي هستند که لاجرم بايد مورد بررسي اهل فن و صاحب نظران قرار بگيرد.

در همين رابطه دست کم سه نکته را مي توان برشمرد:
1-تاکنون داعش عقبه، شبکه پشتيباني و لجيستيک قوي در تهران نداشته است و اين به واسطه بافت فرهنگي تهران است که چندان مستعد افراطي گري مذهبي از نوع تکفيري نيست، تمرکز نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي، و دوري مسافت زميني از عقبه تروريست ها در خاک عراق بوده است. ليکن اين بار، به نظر مي رسد شبکه تامين و لجيستيک داعش در تهران خوب موفق عمل کرد که توانست اين حجم از اسلحه و مهمات را در اختيار عناصر عملياتي قرار دهد.

2- عناصر عمل کننده داعش، دست کم در مجلس شوراي اسلامي، ظاهرا به خوبي از اوضاع حفاظتي و استعداد نيروهاي حفاظت در گيت ورودي اطلاع داشتند. به اصطلاح امنيتي، آن ها از قبل نسبت به ضعيف ترين حلقه از حلقه هاي امنيتي حفاظت مجلس، يعني گيت ورودي ملاقات مردمي آگاه بودند، و اين يعني يک تيم شناسايي اين کار را به خوبي برايشان انجام داد.
3-استفاده از زن در تيم عملياتي که تا پيش از اين، دست کم امر مرسومي در اقدامات تروريستي داعش نبوده است. طبق گزارش هاي منتشر شده، هم در تيم تروريستي حمله کننده به حرم امام يک زن تروريست بازداشت شده، و هم اين که در بررسي فيلم منتشر شده از سوي داعش در فضاي مجازي، شائبه حضور يک زن در اين تيم قوت گرفته است(به نظر مي رسد که فيلم منتشر شده از طرف داعش از درون مجلس، با يک دست زنانه فيلمبردار شده است که البته امري قطعي نيست). علاوه بر اين، براي اولين بار شنيده شد که زن داعشي دستگير شده در حرم حضرت امام با خود «سيانور» به همراه داشته، که باز اين هم جزو شيوه هاي معمول داعش نبوده است.

يکي از گمانه هاي که مي توان در اين زمينه مطرح کرد، بحث همکاري و مشارکت گروهک منافقين با داعش در دو عمليات تروريستي روز چهارشنبه است. اين گمانه را بيشتر بررسي مي کنيم.
فرضيه در اين تحليل چنين است: "منافقين و داعش، با چراغ سبز دولت ترامپ و هماهنگي و هدايت عربستان سعودي در جهت ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران هستند."

سيري در اخبار
27 ژوئن 2014، ويلپنت در حومه پاريس
گردهمايي سالانه سازمان تروريستي و وطن فروش منافقين خلق در حومه پاريس در سال 2014 مقارن با ظهورو ناگهاني داعش و پيشروي هاي ضربتي و برق آساي آن در خاک عراق بود. مريم رجوي، رييس فرقه رجوي، در اين گردهمايي، در حضور ده ها تن از چهره هاي سياسي، نظامي، امنيتي کشورهاي عضو ناتو(که با صرف پول هاي هنگفت راضي به شرکت در اين خيمه شب بازي ها مي شوند)، ضمن تاختن شديد به «نوري المالکي»، نخست وزير وقت عراق، از «پيشروي هاي» انجام گرفته توسط آن چه که او «خيزش مردمي عراق »مي خواند، ابراز خوشحالي عميق کرد. لازم به گفتن نيست که منظور سرکرده منافقين چيزي جز «داعش» نبود.

گفتني است که خط «قيام مردمي» خواندن اعمال جنايتکارانه داعش در عراق و سوريه، خطي بود که از زمان پيشروي هاي اوليه داعش تا زمان تشکيل ائتلاف مثلا ضدترور توسط آمريکا عليه داعش، توسط تلويزيون و پايگاه اينترنتي منافقين دنبال مي شد و سران اين فرقه، داعش را يک اپوزيسيون دولت شيعه عراق مي خواندند که از "ظلم و جور" حکومت بغداد به تنگ آمده و به دنبال احق حق خود هستند!"
مضاف بر اين که، ادبيات سازمان منافقين تا همين امروز عليه دولت قانوني عراق، جمهوري اسلامي ايران، محور مقاومت و شيعيان به قدري خصمانه، کينه توزانه و نفرت آلوده است که تفاوت ماهوي چنداني با ادبيات ضد ايراني و ضدشيعه داعش در فضاي رسانه اي و شبکه هاي اجتماعي مربوط به آن ندارد.
9 جولاي 2016:
ترکي الفيصل ميهمان فرقه رجوي در پاريس
ترکي الفيصل، مسوول پيشين دستگاه اطلاعاتي سعودي که از نفوذ بالايي در ساختار سياسي پادشاهي سعودي برخوردار است، در گردهمايي مضحک منافقين در حومه پاريس حاضر شد. حضور چهره اي امنيتي چون ترکي بن فيصل نمي توانست بدون هماهنگي و چراغ سبز رياض باشد. به واقع فيصل با حضور در اين مراسم و اعلام تلويحي خبر به درک واصل شدن «مسعود رجوي»، ظاهرا مي خواست اين پيام را صادر کند که دوران مسعود رسما تمام و دوران مريم رسما آغاز شده، و کارفرماي جديد فرقه وطن فروشي و خيانت هم کسي نيست جز آل سعود.


2 روز بعد از اين رويداد، «باربارا اسلاوين»، عضو ارشد انديشکده آتلانتيک نوشت:
" ترکي فيصل در جواب طرفداران مجاهدين که فرياد مي زدند خواهان سرنگوني جمهوري اسلامي هستند، گفت " بله، من هم مي خواهم که اين رژيم سقوط کند......ناظران مدت هاست که به دنبال حل اين معما هستند که سازمان(منافقين) چگونه مي تواند دستمزدهاي 25000 دلاري مهماناني چون نيوت گينگريچ، بيل ريچاردسن، هوارد دين و رودي جولياني و ديگران را بپردازد، آن هم با توجه به پايگاه کوچکي که آن ها ميان ايراني هاي خارج از کشور دارند. اين کاملا محتمل به نظر مي رسد که سعودي چند سالي است که از سازمان مجاهيدن خلق حمايت مالي مي کند. حضور روز شنبه ترکي فيصل، صرفا سوابق پنهان همکاري(رياض با سازمان) را آشکار کرد."

سه روز بعد از اين اقدام خصمانه آشکار از سوي سعودي ها، دکتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در يادداشتي به سوابق رابطه سعودي با منافقين اشاره کرد:
" ترکي الفيصل شاهزاده سعودي و رئيس اسبق دستگاه اطلاعاتي عربستان در کنفرانس منافقين در پاريس حضور يافت و از آنها خواست که ترورها را در ايران شروع کنند حمايت رسمي عربستان از منافقين نشان داد که تمامي ترورهايي که اين گروهک طي سالهاي اخير انجام داده با حمايت عربستان بوده است.....چند ماه پيش مقامات عربستان همين جلسات را با دموکرات و کومله و پژاک در اربيل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان عراق صورت گرفته است."
ترکي الفيصل در گردهمايي منافقين در حومه پاريس، جولاي 2016
و حسين اميرعبداللهيان، معاون پيشين وزارت خارجه و مشاور کنوني وزير هم در واکنش به حضور بن فيصل در جمع منافقين گفت: " ما نبايد ترديد کنيم که ارتباطات گسترده اي ميان دستگاه اطلاعاتي سعودي و منافقين وجود دارد، به ويژه در يک سال اخير."
27 فروردين 96(18 آپريل 2017)
سناتور جمهوري خواه، «جان مک کين»، رييس کميته نيروهاي مسلح سناي آمريکا، در جريان ديدار خود از کشورهاي بالکان، در تيرانا، پايتخت جمهوري آلباني، با سرکرده فرقه رجوي، مريم، ديدار کرد. او در اين ديدار خطاب به رجوي و ساير رهبران فرقه گفت:
مک کين و مريم رجوي در تيرانا، آلباني
" شکي نيست کساني که در اين اتاق هستند، نه تنها خودشان رنج زيادي برده اند، که عزيزان خود را هم از دست داده اند!.....شما ايستاديد، جنگيديد و خود را براي آزادي، براي حق آزاد زندگي کردن، حق تعيين سرنوشت، قرباني کرديد!!"
وي همچنين در ادامه ياوه گويي هاي خود بر لزوم سقوط بشار اسد و جلوگيري از آنچه وي نقش مخرب ايران در سوريه و عراق خواند تاکيد کرد.
12 ارديبهشت 96(2 مي 2017)
محمد بن سلمان، نايب وليعهد و وزير دفاع سعودي هيچ نقظۀ مشترکي ميان ايران و عربستان نيست گفت:" چگونه مي توان با آنان به تفاهم رسيد؟

"منطق ايران زمينه سازي براي ظهور مهدي است که آن هم از طريق سيطره بر جهان اسلام محقق مي شود."
جانشين ولي عهد و وزير دفاع عربستان افزود: «هدف اصلي نظام ايران رسيدن به قبلۀ مسلمانان است. ما منتظر نمي مانيم که عربستان ميدان جنگ شود، بلکه ايران را ميدان جنگ خواهيم کرد."
او، همچنين، مدعي شد: "فکر افراط گراي ايران مانع گفتگو با تهران است."
30 ارديبهشت 96
ترامپ يکشنبه (30 ارديبهشت) در نشستي با حضور سران چند کشور اسلامي در رياض گفت: " مي‌خواهم درباره ايران صحبت کنم که مسئول بي‌ثباتي در منطقه بوده است. ايران به تروريست‌ها آموزش مي‌دهد. براي دهه‌ها ايران آتش جنگ‌هاي فرقه‌اي را شعله‌ور کرده است. اين کشور خواستار نابودي اسرائيل است. ايران خاورميانه را بي‌ثبات کرده است. در سوريه شاهد آن هستيم. همه بايد کمک کنند تا ايران منزوي شود."
اين اظهارات رييس جمهور آمريکا، که در پي عقد قرارداد تسليحاتي 110 ميليارد دلاري با رياض انجام گرفت، از سوي تحليل گران به عنوان چراغ سبز ترامپ به عربستان براي استفاده از همه ابزارهاي ضد ايراني تفسير شد.
17 خرداد 96
تنها ساعاتي پيش از حملات تروريستي عناصر وهابي-تکفيري در تهران، عادل الجبير، وزير خارجه سعودي در پاريس گفت: " ايران بايد به خاطر دفاع از القاعده و تروريسم جهاني تنبيه شود، و اين کشور اگر مي‌خواهد به «دولتي نرمال» تبديل شود بايد به قوانين بين‌المللي احترام بگذارد."
چرا داعش و سازمان منافقين برادرند؟
همين طور که سير اين گزيده خبرها نشان مي دهد، در توالي ديدار مقامات سعودي با سران منافقين، ديدار سران آمريکايي با سرکرده منافقين، ديدار رييس جمهور آمريکا با سلمان بن عبدالعزيز، تهديدات محمد بن سلمان و عادل الجبير، حضور مشاوران تندروي دانلد ترامپ از قبيل جان بولتون، نيوت گينگريچ و رودي جولياني در رويدادهاي تبليغاتي سازمان منافقين، حمايت هاي آشکار و پنهاني که ايالات متحده از داعش انجام داده است و البته پيوندهاي عميق عقيدتي، سياسي و مالي رياض با خلافت داعش، مي توان اين احتمال بسيار پررنگ را مطرح کرد که عربستان سعودي، که به خيال خام خود ماموريت منزوي کردن و ضربه زدن به ايران را از جانب ترامپ دريافت کرده، از تک تک ابزارهاي ضد ايراني براي اين ماموريت بهره مي گيرد.
کما اين که، آن طور که از دکتر محسن رضايي نقل شد، دستگاه هاي اطلاعاتي سعودي جلساتي را با تقريبا همه گروه هاي مسلح تروريستي ضد ايران از جمله پژاک، کومله، دمکرات، منافقين، جند الشيطان و جيش الظلم....برگزار کرده و مي کند.
شباهت هاي فکري، عقيدتي و رفتاري سازمان منافقين با گروه داعش آن اندازه هست که همکاري آن ها را براي کارفرماي مشترک، رياض، مطلوب سازد. داعش و سازمان هر کدام يک «فرقه» هستند. در ساختار فرقه، تعقل جايي ندارد و اطاعت محض حرف اول را مي زند. دستور رهبر سازمان و خليفه خودخوانده داعش، براي اعضاي اين دو فرقه فراتر از دستور، که نوعي کلام آسماني تلقي مي شود. عضو فرقه در کنار تعقل، از هر گونه احساس، عاطفه و حس همدردي تهي مي شود تا تبديل به موم در دستان رهبري فرقه باشد. دستمايه فکري هر دو فرقه قرائت هاي انحرافي، التقاطي و گمراه کننده از دين الهي است: يکي اسلام مارکسيسيتي(که البته اکنون اسلام لنينسيتي که طرفدار بازار آزاد شده!) و يکي وهابيت. در هر دو، روش آموزش عقيدتي نيروها سيستم «مغزشويي افراطي» است. در هر دو، عمليات تروريستي، کشتن و دريدن و آتش زدن و شکنجه در لواي «جهاد» يا «مبارزه» اصالت دارد. هر دو فرقه در ابداع شيوه هاي شکنجه و قساوت قلب در زجر دادن صاحب رزومه و تاريخچه هستند(عنليات مهندسي منافقين را مي توان سرمشق نوآمدگان داعشي دانست)...و يک شباهت مهم اين که:
سازمان مجاهدين خلق ايران(منافقين) مبدع شيوه تروريستي «بمب گذاري انتحاري» است(منظور شهادت حضرت آيت الله صدوقي، سومين شهيد محراب در تير 61 توسط عامل انتحاري منافقين است) و از اين لحاظ داعش پيرو راستين مکتب «نفاق» است.
عامل انتحاري شهادت آيت الله صدوقي در سال 61
«قربانعلي حسين نژاد»، مترجم ارشد پيشين بخش روابط بين الملل سازمان و عضو بريده از فرقه رجوي در اسفندماه سال 93 در گفتگو با خبرگزاري فرانسه گفته بود:
قربانعلي حسين نژاد
" سران منافقين از گذشته تا کنون روابط خوب و مستحکمي با داعش داشته‌اند و شخص مريم رجوي حدود يک سال پيش با رييس يکي از گروه هاي هم پيمان با داعش در سوريه در پاريس ديدار کرد و طرفين اين مطلب را در سايت هاي خود رسانه‌اي و عکسها و سخنان رد و بدل شده ميان خود را منتشر کردند." او افزود: " «سران منافقين از همان ابتدا حمايت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمي عشاير عراقي دانسته و ابراز اميدواري کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصرف کند. منافقين اميدوار بودند داعش بتواند کنترل همه مناطق عراق را در دست گيرد."

آذرماه همان سال، ابوالفقار الشمري، رييس هيات سياسي جريان انتفاضه شعبانيه عراق گفته بود: "اطلاعات موجود نشان مي‌دهد، گروهک تروريستي منافقين، اطلاعات و نقشه‌هاي مناطقي از عراق را در اختيار داعش قرار داده است و کاملا روشن است که منافقين يکي از سرنخ هاي اصلي تروريسم در عراق هستند."
حتي شماري از کارشناسان نظامي و امنيتي عراق معتقد بودند که در پيشروي هاي برق آساي ابتدايي داعش، علاوه بر کمک اطلاعاتي، تروريست هاي تکفيري از خودروهاي زرهي سازمان استفاده مي کردند.
منافقين سال ها در دستگاه استخبارات(اطلاعات نظامي) ارتش بعث ، صحنه گردان اصلي بودند. بر اساس اسناد و مدارکي که بعد از سقوط صدام حسين افشاء شد، معلوم شد که صدام در برخي امور اطلاعاتي بيش از افسران ارشد ارتش خود، به کادرهاي منافقين اعتماد داشت که براي نابودي کشور خودشان با دشمن همکاري مي کردند.

بعد از سقوط رژيم بعث، سازمان تلاش کرد تا شبکه هاي خبرچيني و جاسوسي خود را که در طول جنگ با ايران در امور اطلاعاتي و جاسوسي خبره و ماهر شده بودند، حفظ کند تا از اين طريق به جمهوري اسلامي ضربه بزند. در موضوع برنامه هسته اي ايران که موجب تحريم ها و فشارهاي همه جانبه بين المللي بر کشورمان شد، اين منافقين بودند که در ادامه خيانت ها و جنايت هاي دوره جنگ، اسرار امنيت ملي مملکت خود را به بيگانگان فروختند تا پيشاني خود را بيش از پيش به داغ ننگ وطن فروشي بيالايند.

سخن به اجمال اين که، منافقين به نسبت داعش که تمرکز آن بر عناصر ساکن در حاشيه، شهرهاي مرزي و اقليت هاي قومي و مذهبي دور از مرکز است، گستره عضوگيري آن بسيار وسيع تر است. مي توان گفت به دليل نوع شبکه سازي و ماهيت و سوابق خود، تمرکز کاري منافقين از ابتدا بر شهرهاي بزرگ چون تهران بوده که امکان گم شدن و جاسوسي در جمعيت کلانشهر را به آن ها مي دهد.

مي‌توان گفت که منافقين بعد از خلع سلاح و خروج (دست کم ظاهرا) از فاز نظامي و مسلحانه تبديل به نيروهاي جاسوسي و مزدوران اطلاعاتي شده‌اند که حاضرند خدمات وطن فروشي خود را به هرکسي ارايه دهند که 1- به آن ها پول براي ادامه حيات انگل وار بدهد 2- دشمن جمهوري اسلامي باشد.
بعد از صدام حسين، چند سالي آمريکايي ها کارفرماي منافقين در عراق شدند. اکنون هم البته آمريکا همچنان کارفرماي اصلي است، ولي چون مبناي کار دولت کاسب کار جديد آمريکا، تفويض اختيار به نيروهاي نيابتي با کم ترين هزينه از جيب خود است، عربستان سعودي به نيابت از آمريکا به کارفرماي جديد منافقين تبديل شده است.
هيچ بعيد نيست که عربستان از شبکه جاسوسي و خبرچيني منافقين در ايران براي هماهنگي اطلاعاتي عناصر تروريستي وابسته به خود بهره برده باشد. حتي بعيد نيست که در مرحله «هدف يابي» براي عمليات تروريستي، انتخاب حرم مطهر حضرت امام به عنوان يکي از اهداف، نتيجه القائات و خط دهي منافقين باشد. سازمان از بنيانگذار کبير انقلاب ايران نفرت و کينه اي زهرآگين دارد. بمب گذاري در حرم حضرت امام، بيش از آن که يک ضربه امنيتي براي حاکميت جمهوري اسلامي باشد، يک ضربه «نمادين» است و اين بيشتر در منظومه فکري منافقين قابل تفسير است تا داعش.
علي اي حال، اکنون که همه نيروهاي قديم يا نورسيده ضد ايران و انقلاب و مذهب ايران، ذيل دشداشه سعودي گرد هم آمده اند تا با پول سعودي و چراغ سبز آمريکا بار ديگر براي ضربه زدن به ميهن ما تلاش کنند، به جاست که مردم و مسوولين ما هشيارتر از هميشه آماده مقابله با توطئه ها باشند و در چاله هرز جنگ رواني خنّاساني قرار نگيرند که «تروريست ضد بشر» را «زنداني سياسي» جا مي زنند و پاسداران حريم امنيت ملت ايران را «جلاد» و «آدم کش» جلوه مي دهند. هشدار که اين توطئه اي است براي کّند کردن تيغ بُرّنده مدافعان امنيت و همه سربازان گمنام و غيرگمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، سپاه، بسيج، نيروي انتظامي، قوه قضاييه و همه نهادهاي مسوول ديگر، تا «چشم هاي بيدار» نظام را تضعيف کنند و دل هايشان را در انجام وظايف سسست و در نهايت تفکر ايشان را استحاله کنند. اميدي که با عنايات حق تعالي دشمنان اين مملکت به گور خواهند برد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر