Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی با بیان رشادت شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم خط مقدم را تشخیص داده اند و رفتند تا ما بمانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازطوبی گلستان؛اشرف کشانی همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدای مدافع حرم کاری کرده اند که هر انسان معتقدی نسبت به دین خودش و کشور خودش انجام می دهد، این دفاع از اسلام را جزء وظیفه خودشان دانسته و از جانشان گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده حرفم به کسانی است که می گویند همه چیز را میتوان با مذاکرات حل کرد، آنها باید بدانند که راه حل مشکلات جامعه صرف مذاکرات نیست این را به صورت تجربی بارها برای ما ثابت شده است.

همسر شهید مدافع حرم با ابراز تاسف از کسانی که مدافعان حرم را هزینه برای کشور میدانند افزود: برخی ها هم می گویند مدافعان حرم برای کشور هزینه دارند، این حوادث اخیر در تهران اتمام را بر همگان تمام کرد و نشان داد اگر مدافعان حرم امروز در زندگی ما نبوده اند چه حادثه هایی را شاهد بودیم.

کشانی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم خط مقدم را تشخیص داده اند و رفتند تا ما بمانیم، اگر امروز همسران ما برادران ما و فرزندان ما برای دفاع از حرم بسیج نشوند و در خانه بمانند متاسفانه هر روز شاهد این اتفاقات در سراسر کشور خواهیم بود، و وضعیت کشور ما از عراق و سوریه بهتر نخواهد بود.

وی با بیان این مطلب که آن کسانی که فکر میکنند امروزه مذاکره جواب گوی مسائل هست بروند با آنها مذاکره کنند بیان کرد: امروز به کرات شاهد این هستیم که از طرف دشمن ما بد عهدی های صورت می گیرد ولی برخی ها هنوز هم اصرار بر مذاکرات دارند، اگر فکر میکنند مذاکرات جواب گو هست بروند با این تروریست های تکفیری مذاکره کنند.

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به وظایف امروزه جوانان تاکید کرد: جوانان ما نباید هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنند، اگر رشادت های آن زمان نبود کشوری برای ما نمی ماند، همینطور امروزه شاهد این هستیم که اگر مدافعان حرم نباشند هم کشور ما در خطر بود هم اسلام ما ضربه خواهد خورد.

وی در پایان متذکر شد: از جوانانی که در حال زندگی در کشور ما هستند خواهش می کنم دستورات مقام معظم رهبری را هر جایی هستند گوش کنند و به آنها جامعه عمل بپوشانند، در فضای مجازی دقت به اعمال و رفتارشان داشته باشند تا دشمن آنها را گمراه نکند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور از راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه هلال در استان‌ها خبر داد و گفت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به ۸ هزار خانه افزایش خواهد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس احدپور  صبح امروز در نشست بررسی توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال در سطح استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این خانه‌ها در عرصه حل مشکلات جامعه هدف، اظهار داشت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به 8 هزار خانه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار خانه هلال در سه بخش روستایی، شهری و تخصصی راه‌اندازی شده که یکی از نقش‌های مهم آن هنگام وقوع حوادث رسیدگی سریع به آسیب‌دیدگان، دیده‌بانی و اطلاع‌رسانی است.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت‌های مردمی، گفت: نقش محوری خانه‌های هلال استفاده از ظرفیت‌های موجود در همان مناطق است که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف‌گذاری مناسب در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخگویی ارائه شود.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه‌های هلال، تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه‌های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه‌ریزی بلند مدت به‌شمار می‌آید ، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان‌دوستانه مردم نیاز به آموزش و مهارت‌آموزی امدادی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تأثیرات آموزش مدون را در خانه‌های هلال شاهد هستیم ، وقتی حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌دهد همین افراد به عنوان گروه‌های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می‌کنند که این مهم در سطح کلان و بحران‌های بزرگتر نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور در پایان ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به ظرفیت این استان مطمئناً شاهد درخشش‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد