Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل اورژانس 115 شهر مادوان گفت: وقتی بالای سر پسربچه رسیدیم می توان گفت هیچ علایم تنفسی در او وجود نداشت و نبض خیلی جزئی داشت تقریبا مرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، یک خانواده مادوانی که بچه سه ساله شان توسط اورزانس 115 شهر مادوان نجات یافت برای قدردانی از این پرسنل دست به اقدامی جالب زدند و این گونه از دو پرسنل اورژانس مادوان تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل زنبور قرمز پسربچه ای در مادوان را نیش میزند که به زنبور نیز حساسیت داشته است خانواده برای نجات جان فرزندشان سریع به مرکز درمانی شهر مادوان مراجعه می کنند اما این مرکز به دلیل اینکه ساعت 18 عصر بود بسته و کسی پاسخگو نبود.

آنها برای نجات جان فرزند خودشان را به ماشین اورژانس 115 مستقر در شهر مادوان می رسانند و از آنها درخواست کمک می کنند دو فرد مستقر در ماشین اورژانس به نام های سجاد صفری و نوراله قنبری در سریع ترین زمان خود را به بیمار می رسانند.

قنبری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: وقتی بالای سر پسربچه رسیدیم هیچ علایم تنفسی در او وجود نداشت و نبض خیلی جزئی داشت میتوان گفت تقریبا مرده بود.

وی ادامه داد: اما ما باید به وظیفه مان عمل و عملیات نجات را انجام می دادیم که خداروشکر بعد از انجام چند مورد تنفس مصنوعی و سایر عملیات ماهان سه ساله نجات یافت.

قنبری بیان کرد: طبق مشاهدات خودم اگر چند دقیقه دیرتر عملیات انجام می شد شاید اکنون زنده نبود اما با انجام به موقع عملیات اکنون در سلامتی به سر می برد.

وی بیان کرد: این خانواده به نیش زنبور حساسیت دارند و دلیل اینکه اینگونه حال پسر بچه بد شده است حساسیت به نیش زنبور بوده.

قنبری در پایان از دکتر مبشیری که در این عملیات در تماس تلفنی همراهشان بود قدردانی و تشکر کرد.

به همین مناسبت خانواده ماهان فیروزی که توسط پرسنل اورژانس 115 شهر مادوان نجات یافت با نصب بنری در مرکز اورزانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اورژانس 115 استان و نوراله قنبری و سجاد صفری تقدری و تشکر کردند که در زیر بنر را می بینید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ