Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: مسئولیت اجرای قانون منع عرضه مواد دخانی برعهده وزارت بهداشت است.

به گزارش بی‌باک، کامران زنگیشه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، ضمن تاکید بر این نکته که با پلمپ چند دکه شش متری مطبوعات که تحت نظارت شهرداری تهران است، معضل دخانیات در سطح شهرحل نمی شود، گفت: لازم است این منع عمومیت داشته باشد؛ در غیر این صورت برخورد یک سویه شهرداری تهران با کیوسک داران موجب تشویش افکارعمومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا بیان این که طبق قانون، اجرای مصوبه منع عرضه مواد دخانی بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، اظهار داشت: در این راستا به دفعات جلساتی با کلیه سازمان ها و ارگان هایی که به نوعی متصدی این امر هستند، برگزار شد که شهرداری تهران یکی از ارگان‌های شرکت کننده در این جلسه بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرادامه داد: از آن جایی که به موجب قانون، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر متصدی نظارت بر امور کیوسک داران است، این شرکت با تسلیم اخطار کتبی به صاحبان کیوسک ها و پلمپ تعداد زیادی از کیوسک های متخطی به صورت مقطعی سعی در اجرای قانون داشت؛ اما این یک پروسه ادامه دار بوده و لازم است قانون در مورد همه واحد هایی که منع فروش دخانیات دارند، اجرا شود.

وی افزود: از آن جایی که فروش دخانیات قسمت زیادی از درآمد کیوسک داران را تامین می کند و متصدیان این واحدها علاوه برخرید و فروش سیگار، نیازهای مطبوعاتی شهر را نیز تامین می‌کنند، همچنین بسیاری از ادارات و شرکت ها خرید روزانه جراید خود را به صورت عمده از طریق این دکه ها انجام می‌دهند و مهر و موم تعداد زیادی از آن کیوسک ها یا طولانی بودن مدت تعطیلی موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان و اصحاب جراید را به دنبال خواهد داشت.

زنگیشه تصریح کرد: این شرکت در جلسات مشترک پیشنهاد تشکیل گروهی شامل شهرداری تهران، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرده بود تا این تیم به صورت متمرکز اقدامات اجرایی را به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در پایان اظهار داشت: مردم باید بپذیرند که سیگار برای سلامتی مضر است و بهترین شیوه،فرهنگ سازی مناسب در جهت عدم مصرف دخانیات توسط شهروندان است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر