Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: سامانتا گیمر که مدعی است بیش از چهل سال پیش و در سن ۱۳ سالگی قربانی تجاوز جنسی از سوی رومان پولانسکی شده بود، قصد دارد به دفاع از او در دادگاه حاضر شود.

به نوشته صدای آمریکا، رومان پولانسکی در سال ۱۹۷۷ به داشتن رابطه جنسی با سامانتا گیمر ۱۳ ساله در لس آنجلس اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به ۹۰ روز زندان محکوم شد، اما پس از ۴۲ روز از آمریکا گریخت و هیچوقت به این کشور بازنگشت. با این حال پرونده او در آمریکا همچنان باز است و تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

به گفته وکیل رومان پولانسکی، سامانتا گیمر قصد دارد تا در جلسه دادگاهی که روز جمعه در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود، از قاضی تقاضا کند تا به این پرونده چند دهه ای پایان دهد.

خانم گیمر که هم اکنون ۵۴ سال دارد، مدت هاست که از تلاش های آقای پولانسکی برای پایان دادن به این پرونده حمایت کرده است اما این نخستین بار است که گیمر قرار است به نمایندگی از آقای پولانسکی در دادگاه حاضر شده و از قاضی بخواهد به این پرونده چهار دهه ای پایان دهد.

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص

دختر ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کودک 6 ساله نهاوندی عصر امروز در رودخانه گاماسیاب غرق شد تلاش مردمی برای جستجوی جسد با گذشت 4 ساعت نتیجه نداد.  

صدها نفر در جستجوی کودک 6 ساله نهاوندی که در رودخانه گاماسیاب  غرق شده است مشغول هستند اما متاسفانه با وجود تلاش‌های هلال احمر و آتش نشانی باید غواص وارد رودخانه شود ولی در نهاوند غواص و یا لباس غواصی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، از هلال احمر و آتش نشانی کاری بر نمی‌آید، اهالی روستاهای فیازمان، توکه و مردم اطراف در گوشه گوشه رودخانه در حال جست‌وجو هستند.

با وجود گذشت 4 ساعت از این اتفاق هنوز خبری از امداد و نجات استان و حضور غواص‌ها از همدان نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • مفقودی دختر ۲۷ ساله در دشت شاد کالپوش میامی/ امکانات بسیج شدند
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان