Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@16:34:32 GMT

ده جاذبه برتر گردشگری در تور دبی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۰۴۹۷

ده جاذبه برتر گردشگری در تور دبی

برج العرب تنها هتل ۷ ستاره جهان است که شبیه به یک بادبان مواج طراحی شده که با ارتفاع 321 متر و تسلط بر افق دبی چهارمین هتل بلند مرتبه در جهان است.

این بنا در واقع یکی از سمبل های شاخص دبی و ساختمانی سلطنتی است. هیچ سفری به دبی بدون دیدن این بنا کامل نیست! چشم انداز های گوناگونی برای گرفتن عکس در اطراف آن هست که یکی از بهترین های آن در ساحل عمومی کنار بناست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این هتل عکس های فراوان گرفته شده ، و همواره در ردیف لوکس ترین هتل های جهان انتخاب می شود. شب ها این هتل نور افشانی رقصانی دارد که آن را تبدیل به ساختمانی پر ابهت در روز و شب کرده است.

۲. برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین برج جهان و شاهکاری در مهندسی است که می توانید با چشمان خود شاهد آن باشید زمانی که که تصمیم به سفر به بالای برج بگیرید ، یعنی مرتفع ترین چشم انداز در سراسر دنیا را دارید تجربه می کنید. نقطه اوج تجربه دیدار از برج خلیفه چشم انداز بالاترین نقطه آن است. این چشم انداز در طبقه 124 بلندترین برج جهان واقع شده است ، این چشم انداز چنان است که شاه بیت هر دیداری از سفر به خاورمیانه باشد.

این سفر از زیر زمین مرکز خرید دبی آغاز می شود. در طول سفر به بالا، بازدید کنندگان با ارائه چند رسانه ای شگف انگیز از برج خلیفه ،گوهر دبی ، سرگرم می شوند.

توصیه ما اینست که بلیط خود را آنلاین و از پیش خرید کنید چون با این کار ۳۰۰ درهم به ازای هر فرد صرفه جویی کرده اید. البته تورهای برج خلیفه به سرعت پر می شوند ، مخصوصا تورهای غروب آفتاب، لذا حتما تور خود را از پیش رزرو کنید!

۳.فواره های دبی

در پایه بلندترین برج جهان ،یکی از شگفت انگیز ترین فواره های جهان قرار دارد ! در واقع این بزرگترین فواره رقصان جهان است!

مجموعه ای در کنار دریاچه ۳۰ هکتار برج خلیفه که فواره های آن آب را تا ارتفاع ۵۰۰ فوت، معادل یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا شوت می کند . فواره ۹۰۰ متر طول ودارای پنج دایره و دو قوس است.

فواره های دبی بصورت روزانه برنامه اجرا می کنند که شامل سما دبی ؛ بابا یتی ، آهنگی معروف در زبان سواحیلی؛ بهترین رقص دنیای عرب شیک شک شوک؛ و شاهکار خواننده معروف ایتالیایی آندره بوچلی یعنی کونته پترو مان ( زمان خداحافظی).

۴.هتل آتلانتیس

آتلانتیس مکانی با شکوه در دبی و واقع در نخل، جزیره ای ساخت دست بشر، است که مقیاس با شکوه و نبوغ بکار رفته در آن تخیل جهانیان را اسیر خود کرده است.

از لحظه ای که وارد این جزیره می شوید، غرق در جهان خیره کننده ای از تخیل، لذت و هتل های ۵ ستاره لوکس می شوید.

این مکان برای زوج ها و خانواده ها آرامش و هیجان فراهم می کند

۵.دهکده جهانی

در 15 سال گذشته، دهکده جهانی سرگرمی های فرهنگی همراه با تجربه خریدی بین المللی را برای میلیون ها بازدید کننده فراهم کرده است .اجرای نفس گیر برنامه های زنده، غذاهای خوشمزه، صنایع دستی اصیل و کالاهایی از کشورهای مختلف در بسیاری از غرفه های ملی دهکده جهانی در انتظار شما ست.

جاذبه های بسیاردیگری از جمله سواری های هیجان انگیز، بازی ها و نمایش های آتش بازی همه و همه در اینجا محیاست . دهکده جهانی هر سال از ماه نوامبر تا مارس باز است ، برخی از سال ها برنامه ها تا آوریل ادامه می یابد

۶.جزیره نخل

پالم جمیرا هر چیز برای لذت بردن از تعطیلاتی فوق العاده را دارد . هتل هایی با نام های جهانی و مشهور ، جاذبه های توریستی شگفت انگیز ، و مراکز خرید و مد های لوکس که در آن مشغول به فعالیت شده اند. اینجا مکانی واقعا الهام بخش برای گذراندن تعطیلات در دبی است، چه بدنبال استراحت وچه به دنبال جهانی از هیجان باشید.

بازدیدکنندگان برای مشاهده غروب با شکوه، استراحت در چشمه های معدنی، استخرها و باغ ها و غذا خوردن در مجموعه ای از رستوران های خوب به اینجا می آیند. فعالیت های متنوعی در طول روز، از جمله ورزش های آبی، آکواریوم، پارک های بازی و البته مایل ها سواحل زیبا وجود دارند. و در شب،سرگرمی و تفریح فراونی را ارائه می دهند.

آژانس هواپیمایی قصر شیرین مفتخر است که در این سفر شما را همراهی نماید.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود

بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست 10 اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد.

این مؤسسه بین‌المللی مستقر در واشنگتن پیش بینی کرد که سهم فرانسه از تولید ناخالص داخلی جهانی بر حسب برابری قدرت خرید (PPP)  در سال 2029 به 1.98 درصد کاهش خواهد یافت در حالی که تحلیلگران صندوق بین المللی پول در سال گذشته میلادی این رقم را 2.2 درصد ثبت کرده بودند.

آخرین پیش بینی های این صندوق نشان می دهد که کسری بودجه فرانسه تا سال 2029 بالای 4 درصد باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود بدهی دولت این کشور از 115 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) فراتر رود.

بدتر شدن مشکلات اقتصاد فرانسه با افزایش کسری تجاریپاریس: اقتصاد فرانسه به دلیل افزایش قیمت گاز در خطر است

کمیسیون اروپا قبلاً در واکنش به برنامه بودجه سال 2024 فرانسه، نسبت به تضاد بالقوه آن با قوانین مالی اتحادیه اروپا هشدار داده و تأکید کرده بود که چشم انداز فعلی خطر تعدیل منفی از سوی آژانس‌های رتبه بندی جهانی را به همراه دارد.

بر اساس داده‌هایی که توسط این سازمان در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی شد، انتظار می‌رود که سهم بریتانیا از تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2029 بر حسب برابری قدرت خرید، 2.2 درصد باشد و این کشور دهمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد بود.

در همین حال، پیش بینی می شود که ترکیه جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد، زیرا سهم آن در پنج سال آینده به 2.09 درصد خواهد رسید.

پیش بینی می شود که پنج کشور اصلی تشکیل دهنده ساختار اقتصاد جهانی تا سال 2029، کشورهای چین (19.48 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان)، ایالات متحده (14.72 درصد)، هند (9.23 درصد)، ژاپن (3.21 درصد) و اندونزی (2.79 درصد) باشند.

همچنین انتظار می‌رود که آلمان (2.77%)، روسیه (2.71%) و برزیل (2.19%) در میان ده کشور برتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری