Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر عنوان کرد: علی‌رغم اینکه سند 2030 ضد استقلال کشور است ولی برخی کج اندیشان داخلی دنبال اجرایی کردن این سند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منبری ها، حجت‌الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی تبلیغ و مشاورین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که مقام معظم رهبری به دلیل کوتاهی از مجموعه‌های فرهنگی کشور در دیدار با دانشجویان فرمودند گاهی دستگاه‌های مرکزی فرهنگی و سیاسی دچار اختلال و تعطیلی می‌شود در این وضعیت افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان دستگاه های فرهنگی بودجه‌ها را درجاهای که اولویت‌دار نیست خرج می‌کنند اظهار داشت: آتش به اختیار یعنی فعالیت‌های فرهنگی جهادی در تمامی عرصه ها است، آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نباید منتظر بمانند تا نهادهای فرهنگی که در خواب هستند بیدار شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ما از لحاظ بودجه فرهنگی مشکلی نداریم، مشکل ما اینجا است که کسانی که بر صندلی‌ها تکیه زده و خود را به خواب‌زده‌اند یا ازلحاظ فکری ضعیف هستند.

وی ادامه داد: بیانات ایشان در این مقطع تاریخی بر خواسته از ضعف‌های بی‌پایان دستگاه‌ها و مجموعه‌های طویل فرهنگی که نتیجه آن آسیب‌های فرهنگی بیشتر در مقوله خانواده است.

حجت‌الاسلام جمالی اظهار داشت: خانواده‌های که با برنامه مدون و شخصی از طرف مسئولین فرهنگی موجه نیست، در شرایطی که طلاق، اعتیاد بی داد می‌کند و اولویت اول وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود پخش آهنگ یک شخص قبل از افطار، به‌راستی به کدام سو می‌رویم؟!

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: آیا قرار است وضعیت فرهنگی کشور را دیگران برای ما اصلاح کنند، آیا باید منتظر نشست تا کشورهای دیگر فکری به حال ما کنند.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه سند 2030 ضد استقلال کشور است ولی برخی کج اندیشان داخلی دنبال اجرایی کردن این سند هستند.

حجت‌الاسلام جمالی افزود: به‌وضوح مشاهده می‌شود برخی مسئولان این‌قدر در منجلاب فرهنگ غربی فرورفته‌اند و فکر و ذکر آن‌ها شده اجرای سند ذلت‌بار 2030 است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: حوزه علمیه خواهران همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری است و همیشه در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کند، گرچه فردا برخی نام ما را بگذارند بلندگو به دست و فریب‌خورده بنامند اما این چیزی از عزم و اراده ما کم نخواهد کرد.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، صالحه کریمیانی پور، در جلسه‌ای که با اساتید و مسئولین این مدرسه علمیه با موضوع" ایده‌ها و راه‌کارهای پذیرش حوزه و تشریح طرح دخترانه سدنا" روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در این مدرسه علمیه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی، از اساتید و کارکنان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه بررسی راه‌کارها و ایده‌های جذاب جهت پذیرش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از طرح هایی که طلاب پایه اول ارائه دادند، طرح دخترانه سدنا است که ویژه دانش آموزان نهم و دوازدهم متوسطه اول و دوم مدارس میناب طراحی و اجرا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب اظهار داشت: ثبت نام و اجرای این طرح از اول اردیبهشت آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح همراه با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، اجرای مسابقه، بیان حس خوب توسط طلاب و اساتید و بازید از فضای معنوی این مدرسه علمیه‌ و در کل یک روز شاد و بیادماندنی و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

خانم کریمیانی پور تاکید کرد: مدیران، اساتید، مربیان پرورشی و مربیان طرح امین مدارس جهت ثبت تاریخ در برنامه با مدیریت مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) هماهنگی های لازم را انجام دهند، شماره تماس جهت هماهنگی خانم کریمیانی پور۰۹۰۳ ۹۶۱ ۰۹۶۹
۰۹۳۹ ۲۸۹ ۸۸۳۲خانم ذاکری معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب.

وی در ادامه از اساتیدی که در سال گذشته در جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود نقش فعالی داشتند با اهداء هدیه، تشکر و قدردانی کرد و از اساتید دیگر نیز درخواست کرد جهت مشارکت فعال در مدارس، مساجد و محلات جهت جذب حداکثری، تلاش مضاعف نمایند.

در پایان اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه میهمان سفره کریمانه اهل بیت(علیهم السلام) شدند.


انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان