Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:35:06 GMT

بیت سعید در چالش شماره هفت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۱۹۳۱

بیت سعید در چالش شماره هفت استقلال

انتخاب پیراهن شماره 7 استقلال برای بیت سعید می تواند سرنوشت او را نیز مانند رحمانی تحت تاثیر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید اولین خرید آبی های تهرانی برای لیگ هفدهم بود؛ مهاجم شماره هفت استقلال خوزستان که در لیگ شانزدهم یکی از بهترین بازیکنان لیگ با 10 گل و 7 پاس گل بود و توانست با درخشش در لیگ و آسیا منصوریان را مجاب به عقد قرارداد با او کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند علیرضا منصوریان هنوز شماره پیراهن این بازیکن را به صورت رسمی اعلام نکرده اما به نظر می رسد این بازیکن بعد از نیم فصل، دوباره پیراهن شماره 7 استقلال را در مسابقات لیگ بر تن کند. سرمربی آبی ها در ابتدای لیگ شانزدهم در تصمیمی که با گذشت تنها چند هفته از شروع لیگ نادرست بودن آن مشخص شد، پیراهن محبوب هواداران استقلال را بعد از سه سال به بختیار رحمانی بخشید تا این هافبک تازه وارد، پیراهن فرهاد مجیدی محبوب را بر تن کند.


بسیاری از پیشکسوتان استقلال بعد از این تصمیم اعلام کردند که این موضوع روی عملکرد رحمانی تاثیر می گذارد و بختیار بعد از جدایی از استقلال در اظهار نظری عجیب گفت که او همیشه پیراهن شماره 11 را بر تن کرده است.


بیت سعید حالا گزینه ی جدی و احتمالی برای بر تن کردن پیراهنی است که نسل جدید هواداران استقلال آن را با فرهاد مجیدی می شناسند و از بازیکنی که این پیراهن را بر تن می کنند، انتظار عملکردی مانند مجیدی دارند. اتفاقی که مطمئنا می تواند روی عملکرد بیت سعید نیز در استقلال تاثیر بگذارد و سرنوشتی مانند بختیار رحمانی برای او ایجاد کند.

حسن بیت سعید استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم