Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته کشتی گیران کرمانشاهی موفق شدند 95 مدال در مسابقات مختلف داخلی و خارجی کسب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار کرد: از مجموع 95 مدال کسب شده توسط کشتی گیران کرمانشاهی در سال گذشته، 91 مدال در مسابقات کشوری و 4 مدال نیز در مسابقات جهانی کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآوری کرد: این درحالیست که طی سال 94 کشتی گیران کرمانشاهی موفق به کسب 80 مدال شده بودند که 70 مدال در مسابقات کشوری، 2 مدال در مسابقات بین المللی و 8 مدال نیز در مسابقات جهانی بدست آمده بود.

کیانی تصریح کرد: هیات کشتی کرمانشاه در بخش مدال های جهانی کسب شده رتبه پنجم را از بین 48 هیات کسب کرده و در بخش مدال های کشوری نیز رتبه چهارم را داراست.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به کسب عنوان های تیمی توسط تیم های کشتی کرمانشاه در مسابقات کشوری و منطقه ای کرد و افزود: در سال گذشته تیم های کشتی کرمانشاه موفق به کسب 11 مقام اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: 7 مورد از این عنوان ها مقام قهرمانی بود، 2 عنوان مقام نایب قهرمانی و 2 عنوان نیز مقام سومی بود.

کیانی یادآوری کرد: مقام های اول تا سوم کسب شده تیم های کشتی کرمانشاه در سال 94 مجموعا 7 مقام بود که شامل یک مقام قهرمانی، 3 مقام نایب قهرمانی و سه مقام سومی می شد که مجموعا 57 درصد رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: در این رابطه و در خصوص کسب مقام قهرمانی تیم هخا در بین تمامی هیات های ورزشی استان رتبه اول داریم، در کسب مقام نایب قهرمانی رتبه هفتم و در کسب مقام سوم نیز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده ایم.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده هیات کشتی کرمانشاه در پایان سال 95 به 8 هزار و 171 نفر رسیده و در مقایسه با سال 94 که 7 هزار و 327 ورزشکار داشته ایم 11.5 درصد رشد نشان می دهد.

کیانی در پایان گفت: هیات کشتی کرمانشاه از لحاظ تعداد ورزشکاران بیمه شده بین 48 هیات ورزشی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز