Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیت سعید اولین خرید آبی های تهرانی برای لیگ هفدهم بود؛ مهاجم شماره هفت استقلال خوزستان که در لیگ شانزدهم یکی از بهترین بازیکنان لیگ با 10 گل و 7 پاس گل بود و توانست با درخشش در لیگ و آسیا منصوریان را مجاب به عقد قرارداد با او کند.


هر چند علیرضا منصوریان هنوز شماره پیراهن این بازیکن را به صورت رسمی اعلام نکرده اما به نظر می رسد این بازیکن بعد از نیم فصل، دوباره پیراهن شماره 7 استقلال را در مسابقات لیگ بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی ها در ابتدای لیگ شانزدهم در تصمیمی که با گذشت تنها چند هفته از شروع لیگ نادرست بودن آن مشخص شد، پیراهن محبوب هواداران استقلال را بعد از سه سال به بختیار رحمانی بخشید تا این هافبک تازه وارد، پیراهن فرهاد مجیدی محبوب را بر تن کند.


بسیاری از پیشکسوتان استقلال بعد از این تصمیم اعلام کردند که این موضوع روی عملکرد رحمانی تاثیر می گذارد و بختیار بعد از جدایی از استقلال در اظهار نظری عجیب گفت که او همیشه پیراهن شماره 11 را بر تن کرده است.


بیت سعید حالا گزینه ی جدی و احتمالی برای بر تن کردن پیراهنی است که نسل جدید هواداران استقلال آن را با فرهاد مجیدی می شناسند و از بازیکنی که این پیراهن را بر تن می کنند، انتظار عملکردی مانند مجیدی دارند. اتفاقی که مطمئنا می تواند روی عملکرد بیت سعید نیز در استقلال تاثیر بگذارد و سرنوشتی مانند بختیار رحمانی برای او ایجاد کند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، آلوارو رکوبا با این سوپرگل دیدنی دروازه پروجا را باز کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم