Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌شرق۲ گفت: بارگیری داخلی در راه آهن شمال‌شرق ۲ از ابتدای امسال تاکنون، ۴۷ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال‌شرق، محمدرضا قربانی اظهار داشت: در 82 روز گذشته 37.277 تن کالای داخلی بارگیری و جابه‌جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سال 96 مجموع بار حمل شده بین‌المللی 11394 تن شامل 2.028 تن محموله ترانزیتی، 4903 تن محموله صادراتی و 4463 تن محموله وارداتی است.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌شرق 2 تصریح کرد: این میزان به وسیله 174 دستگاه واگن در منطقه شمال‌شرق 2 و از طریق مرز ریلی اینچه برون حمل شده که در این مدت شاهد رشد 5 درصدی در زمینه تناژ واردات بوده‌ایم.

قربانی اظهار کرد: در این مدت از حوزه ریلی این اداره کل 48671 تن کالا توسط 837 دستگاه واگن بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌شرق2 ادامه داد: استان گلستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌شماری است که با بهره‌مندی مطلوب از این پتانسیل‌ها و استفاده از خطوط ریلی و حمل و نقل سبز در راستای جذب گردشگر می‌توان گام‎های موثری برای توسعه گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی در استان بردارد.

وی اظهار کرد: قطار ریل گردشگری گرگان اینچه برون دارای 4 واگن با مجموع ظرفیت 336 نفر است که به صورت روزانه در مسیر گرگان تا مرز اینچه برونبه جابجایی مسافر می‌پردازد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی مظفری با بیان این مهم که اعطای وام براساس تبصره ۱۸ آیین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» صورت می‌گیرد، در خصوص جزییات بیشتر این خبر گفت: این وام به دسته‌ای از کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکو‌های مشمول هستند. به گفته وی، این سکو‌ها شامل: ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

وی با اشاره به وجود دسته بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کار‌های حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب وکار‌های صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کار‌های حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت، در خصوص چگونگی فرآیند ثبت درخواست وام بیان داشت: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند. پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

گفتنی است، کوتاه شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی‌ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است. به طوری که پیش از این، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد. اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد