Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحمید احمدی روز دوشنبه در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره تکلیف معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان پس از اجرایی شدن لایحه دولت گفت: هم حوزه جوانان و هم حوزه ورزش از قبل، بخش فرهنگی داشته اند، بنابراین ساختار وزارت ورزش و جوانان اکنون مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اما باید ببینیم اصولا با تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش موافقت می شود یا نه و پس از تعیین تکلیف موضوع، باید برای سازمان ملی جوانان ساختار جدیدی تدوین شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هدف از اجرای این لایحه این است مسائل جوانان در یک سازمان کاملا تخصصی و بدون مشارکت موضوعات دیگر، پیگیری، مدیریت و ساماندهی شود.

** دستورالعملی بالاتر از قرآن برای زندگی همراه با اخلاق نیست
احمدی درباره ترویج فعالیت های قرآنی نیز گفت: اگر بدنبال دستورالعملی برای زندگی باشیم، هیچ دستورالعملی کاملتر از قرآن برای زندگی که همراه با اخلاق و فرهنگ باشد، پیدا نمی کنیم.
وی افزود: قرآن اساسا کتاب اخلاق، فرهنگ و زندگی است و همه شئونات زندگی انسانی برای رسیدن به کمال در قرآن نهفته و بیان شده است.
احمدی اظهار داشت: کسی که به دنبال کمال انسانی در همه عرصه های زندگی است، طبعا می تواند با یک دستورالعمل در دسترس که همان قرآن کریم است، این مسیر را طی کند و رسالت پیامبران نیز عرضه این پیام به جامعه و مردم بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی در زندگی خود پیاده کنیم، نتایج مورد انتظار در همه بخش ها به دست خواهد آمد.
فراهنگ**9012** خبرنگار: زهرا امیری * انتشار:‌ امید غیاثوند
برای اطلاع از اخبار متنوع فرهنگی و هنری، با کانال فرهنگی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
https://t.me/irnaf

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها