Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:37:53 GMT

دستگیری سه سارق سابقه دار و معتاد در کیش

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۳۴۳۱

دستگیری سه سارق سابقه دار و معتاد در کیش

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش از دستگیری سه سارق سابقه دار معتاد و یک مالخر در کیش خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، قاسم پوریایی، جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش در رابطه با دستگیری سارقان گفت: با توجه به سرقت های متعدد از قبیل موتورهای شارژی، دوچرخه، پمپ های آب و کپسول های گاز این موضوع در دستور کار ویژه نیروی انتظامی کیش قرار گرفت و با کار اطلاعاتی و همکاری کیشوندان سارقان اصلی شناسایی و توسط ماموران کلانتری های یازده و دوازده دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف اقلام سرقت شده توسط این سه سارق معتاد خبرداد و افزود: این سرقت ها توسط سه تن از سارقان حرفه ای انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش ادامه داد: این افراد در اواخر هفته گذشته و اوایل این هفته دستگیر شده اند و تعداد 12 کپسول گاز، تعدادی پمپ آب، ژنراتور برق، چند دستگاه دوچرخه، موتور شارژی و لاستیک خودرو از محل اختفای این سارقان کشف شده است.

وی همچنین از دستگیری مالخر اجناس مسروقه خبرداد و اظهار کرد: کپسول های گاز در یکی از سوپر مارکت ها کشف شد و براساس دستور قضایی واحد مورد نظر نیز پلمپ شد ومالخر کالاهای مسروقه به مقامات قضایی معرفی شد.

پوریایی با بیان اینکه هر سه سارق معتاد بوده و سابقه سرقت در کیش و سرزمین اصلی را در پرونده خود دارند از ترد این افراد از جزیره کیش بنابر دستور مقام قضایی خبرداد.

این مسئول تاکید کرد: با دستور قضایی این افراد از جزیره ترد خواهند شد و برای جلوگیری از ورود مجدد این افراد به جزیره عکس و مشخصات آنان به مبادی ورودی در بندرگاه و فرودگاه کیش اعلام می شود تا از مکان ورود به جزیره جلوگیری شود.

وی در رابطه با ارزش تقریبی کالاهای کشف شده اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال می رود همچنان مواردی از اجناس نزد سارقان باشد، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده محاسبه نشده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از تحویل کالاهای مسروقه به صاحبان کالاها خبرداد و بیان کرد: تعدادی از صاحبان اجناس سرقتی با اطلاع رسانی نیروی انتظامی اقدام به دریافت کالاهای خود کردند و کالاهای باقی مانده نیز به مرور به صاحبان آن ها تحویل خواهد شد.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی ویژه کیش با اشاره به شاهد کاهش روند سرقت ها در خرداد ماه تصریح کرد: امید است با تلاش نیروی انتظامی و همکاری کیشوندان این روند کاهش تا پایان سال ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سارقان معتاد هستند وبرای تهیه هزینه مواد مصرفی خود اقدام به سرقت می کنند،توصیه کرد: از نگهداری پول، طلا و جواهرات به مقدار زیاد در منزل خودداری کرده و برای نگهداری از آن ها از صندوق های امانات استفاده کنند.

پوریایی از کیشوندان درخواست کرد: برای بکارگیری نگهبان در مجتمع های مسکونی و شرکت ها از افراد آموزش دیده و قابل اعتماد از مراکز تایید شده پلیس و شرکت های خدماتی مورد نظارت نیروی انتظامی استفاده کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر استفاده از روشنایی های هوشمند در پارکینگ منازل، مجتمع های مسکونی و شرکت ها خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و مظنون مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند