Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ظهر امروز دوشنبه عباس بوعذار با حضور در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و توافق با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در لیگ هفدهم پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.
عباس بوعذار فصل گذشته پیراهن نفت تهران را بر تن داشت و یکی از مهره های کلیدی این تیم به شمار می رفت.
بر اساس همین گزارش موسی کولی بالی نیز ظهر امروز دوشنبه پس از تکمیل مذاکرات با اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اعلام کرد به مدت یک فصل پیراهن استقلال خوزستان را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسی کولی بالی که دومین خرید آبی های خوزستان محسوب می شود فصل گذشته با تیم سپاهان اصفهان خوش درخشید.
این بازیکن که یکی از بهترین مدافعان لیگ ایران محسوب می‌شود جزء عوامل قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم به شمار می رفت.
پیش از این عبدالله ویسی سرمربی دو فصل پیش استقلال خوزستان در این فصل مجددا هدایت آبی پوشان خوزستانی را بر عهده گرفت.
6002خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟

پیکارهای لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

   

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟