Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی اکبر یساقی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان خراسان شمالی در حاشیه جشن گلریزان بجنورد بر کمک خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تاکید و اظهار کرد: هم اکنون 14 هزار زندانی جرایم غیر عمد در زندان های کشور محبوس هستند که چشم انتظار نیکوکاران هستند.
وی اظهار کرد: به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح زندان ها در 32 استان کشور جشن های گلریزان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:برای حدود 10 هزار زندانی جرایم غیر عمد در کشور نیاز به هفت هزار میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 9 هزار زندانی جرایم غیر عمد با هفت هزار میلیارد ریال آزاد شدند.
یساقی اظهار داشت: از زمان تاسیس ستاد دیه که تاکنون 25 سال از آن می گذرد بیش از 100 هزار زندانی با کمک مردم و خیرین آزاد شدند.
وی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری حدود 10 هزار زندانی جرایم غیر عمد با حدود رقمی به میزان 800 میلیارد تومان آزاد شوند.
وی تصریح کرد : حتی نیمی از بدهی زندانی جرایم غیر عمد توسط خیرین جمع آوری شود در مابقی بدهی ها با گذشت شاکیان مشکل حل می شود.
جشن کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان شمالی با حضور مسئولان کشوری استانی و خیران در بجنورد برگزار شد.
/1744/3007/ خبرنگار: ربابه صانعی انتشار دهنده: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد