Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، در هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیهدیدار دو تیم ایران و ازبکستان ساعت 21:15 در در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

احمد ابوبکر( عمان)

حامد سلیمان،ابوبکر سلیم( عمان)


- سردار آزمون(دقیقه 23 برای ایران)

- آفونین(ازبکستان)، سردار آزمون(ایران)

-

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، جلال حسینی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و رامین رضاییان

سرمربی: کارلوس کی روش

- علیرضا جهانبخش( وحید امیری-48)، مسعود شجاعی(اشکان دژاگه -80)، مهدی طارمی(رضا قوچان‌نژاد-90)

لوبانوف، ایسمایلوف،کریمتس، شوراخمدوف، آندرف، حیدروف، افونین، شومورودوف، احمدوف،سرگف، عبدالخولیکوف

سرمربی: ساموئل بابایان

- آنردف(داورون خاشیموف- 6)، افونین(رشیدوف - 53)، عبدالخولیکوف(
مشاریپوف -65)

دقیقه ۸۸

مهدی طارمی با یک حرکت تکنیکی وارد محوطه جریمه ازبکستان شد و با یک شوت دیدنی گل دوم ایران را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه ۸۶

پاس عمقی ازبک ها پشت مدافعان ایران فرود آمد اما بیرانوند توپ را زودتر مهار کرد.

۵۲۷۳۰ تماشاگر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمدند در حالیکه انتظار می رفت در این بازی ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شود.

دقیقه ۸۰

ارسال امیری روی سر مهدی طارمی فرود آمد و ضربه این بازیکن از کنار دروازه ازبکستان به اوت رفت.

دقیقه ۷۵

بازی بدون افت و خیز در جریان است و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان است.

دقیقه ۶۹

عزت الهیبه اشتباه توپ را به شجاعی کوبید نا ازبکستان صاحب یک ضربه کاشته شود و این ضربه حاصلی برای ازبک ها نداشت.

دقیقه 67

ضربه کاشته مسعود شجاعی را مدافعان ازبکستان برگشت دادند.

دقیقه ۶۶

کی روش به داور چهارم به شدت معترض شد و معتقد بود که داور به بازیکن ازبکستان بخاطر خطا روی مسعود شجاعی باید کارت زرد نشان می داد.

دقیقه ۶۱

اشتباه مدافع ازبک باعث شد که آزمون در مقابل لوبانوف صاحب توپ شود اما ضربه او از کنار دروازه ازبکستان به اوت رفت.

دقیقه ۶۰

ارسال مهدی طارمی بی حاصل از کنار دروازه ازبکستان به اوت رفت.

دقیقه ۵۸

بازیکنان ازبکستان ۱۱ خطا و تیم ملی ایران ۳ خطا تا این دقیقه انجام دادند.

دقیقه ۵۷

ایران از جناح چپ محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شجاعی این توپ را روی دروازه ارسال کرد و توپ در موقعیت افساید به طارمی رسید.

نیمه دوم/ دقیقه ۴۸
خطای مدافع ازبکستان روی مهدی طارمی تبدیل به یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مسعود شجاعی این ضربه را به اوت زد.

دقیقه ۴۵

میلاد محمدی از جناح چپ یک ارسال زمینی روی دروازه ازبک انجام داد که لوبانوف دروازه بان ازبک توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۴

ارسال جهانبخش در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه ازبک به اوت رفت.

دقیقه ۴۰

ایران در جناح چپ محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را شجاعی روی دروازه ارسال کرد و دروازه بان ازبکستان توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۲

شوت سعید عزت الهی از بالای دروازه ازبکستان به اوت رفت و بعد از این شوت بی دقت کی روش به شدت عصبانی شد و بطری آب را روی زمین کوبید.

دقیقه ۲۷

مدافعان ازبکستان معتقد به ضربه کرنر بودند اما داور دستور داد ضربه دروازه زده شود.

دقیقه ۲۶

علیرضا جهانبخش در میانه زمین دچار مصدومیت شد و بازی چند دقیقه ای متوقف شد.

دقیقه ۲۳

سردار آزمون از تله افساید مدافعان ازبکستان فرار کرد و با یک ضربه فنی گل اول ایران را در این مسابقه به ثمر رساند.

دقیقه ۲۱

دو ارسال پیاپی روی دروازه ازبکستان توسط محمدی و رضائیان از چپ و راست حاصلی برای ملی پوشان نداشت.

دقیقه ۱۹

ضربه ایستگاهی تیم ملی را از جناح راست محوطه جریمه را رضائیان روی دروازه ارسال کرد که مدافعان ازبک توپ را دفع کردند.

دقیقه ۱۳

دو تیم محتاطانه بازی می کنند و کمتر موقعیت گلی روی دروازه ها ایجاد شده است.

در حالیکه دیدار ایران و ازبکستان یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم ملی محسوب می شود و در صورت پیروزی تیم ملی برای اولین مرتبه در تاریخ صعود زودهنگام به جام جهانی دارد اما تماشاگران زیادی به ورزشگاه نیامدند و بخش هایی از ورزشگاه خالی ماند.



دقیقه ۹
جهانبخش دومین ضربه کرنر ایران را روی دروازه ارسال کرد که این ضربه در محوطه جریمه روی پای سیدجلال فرود آمد و ضربه او از بالای دروازه ازبک به اوت رفت.

دقیقه ۶
ارسال رامین رضائیان روی دروازه ازبکستان تبدیل به اولین کرنر ایران شد که جهانبخش این ضربه را روی دروازهارسال کرد که ضربه سر بازیکن ایران از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۵

ازبکستان ضربه کرنر خود را روی دروازه ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۴
بازیکن تیم ازبکستان دچار مصدومیت شدید شد و چند لحظه ای بازی متوقف بود و در نهایت این بازیکن اندروف با برانکارد به کنار زمین رفت.

پیش از این مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام شهادت حملات تروریستی تهران اعلام شد. هفته گذشته تروریست های داعش با حمله تروریستی ۱۷ نفر را در تهران به شهادت رساندند و پیش از شروع بازی برای شادی روح آنها فاتحه ای قرائت کردند. بازیکنان و مربیان ازبکستانی به احترام شهدای تهران سکوت کامل کردند در حالیکه بازیکنان تیم عربستان در بازی با استرالیا حاضر نشدند بخاطر درگذشتگان حادثه تروریستی لندن سکوت کنند و به آنها بی احترامی کردند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و مقابل قعرنشین به چالش خورد و با سختی به برد 4-2 دست پیدا کرد.

یونایتد این بازی را با نفوذ خطرناک دیوگو دالوت آغاز کرد که واکنش فودرینگام و شیرجه بلند او مانع از ورود ضربه خطرناک مدافع یونایتد به دروازه شد.

در دقیقه 9 یک حمله خطرناک دیگر روی دروازه شفیلد قرار گرفت که پیش از بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید، ضربه الخاندرو گارناچو در فاصله کم با دروازه توسط احمدهوزیچ دفع شد.

ضربه سر کاسمیرو در دقیقه 12 یکی دیگر از شانس‌های گلزنی یونایتد بود که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. اولین موقعیت خطرناک شفیلد در دقیقه 14 رقم خورد که ضربه پرقدرت آرچر از کنار دروازه به بیرون رفت.

فودرینگام در دقیقه 23 ضربه قوس‌دار گارناچو را با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا بهترین شانس گلزنی یونایتد را دفع کند. فشار یونایتد روی دروازه حریفش به اندازه‌ای بود که تا اواسط نیمه اول 82 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند!

در دقیقه 33 فودرینگام یک بار دیگر بازیکنان یونایتد را در گلزنی ناکام گذاشت. این بار او ضربه زیبای کوبی ماینو را مهار کرده و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. این واکنش‌ها به تیم میهمان انگیزه داد تا آن‌ها به لطف اشتباه آندره اونانا اولین گل بازی را بزنند.

اونانا به جای دیوگو دالوت توپ را در دقیقه 35 به اشتباه به جیدن بوگل پاس داد تا این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه در موقعیت تک به تک به راحتی با ضربه پای راست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

یونایتد که در نیمه اول تیم برتر زمین بود با فشار روی دروازه شفیلد بالاخره موفق شد در دقیقه 42 به گل برسد. با ارسال برونو فرناندز، هری مگوایر موفق شد با ضربه سر جلوتر از خط دفاعی شفیلد روی توپ اثر گذاشته و گل تساوی را به ثمر برساند.

یونایتد این شانس را داشت که نیمه اول را با برتری به پایان برساند اما فودرینگام موفق شد ضربه گارناچو را که بعد از ارسال بلند اونانا، وارد محوطه جریمه شده بود را با دست راستش به زیبایی دفع کند.

میزبان در نیمه دوم هم بازی را خوب آغاز کرده بود اما برخلاف جریانی که دنبال می‌شد در دقیقه 50 این شفیلد یونایتد بود که به گل رسید! بن دیاز که بازیکنان یونایتد در محوطه جریمه او را آزاد گذاشته بودند، ارسال سریع اوسبورن را با پای راست قطع کرد و اونانا غافلگیر شد.

یونایتد که دوباره توسط حریف امشب غافلگیر شده بود تمام توانش را به کار گرفت تا نتیجه را به تساوی بکشاند تا اینکه در دقیقه 61 یک ضربه پنالتی آن‌ها را نجات داد.

برونو فرناندز موفق شد ضربه پنالتی‌ای که با خطای دفاع شفیلد روی هری مگوایر صورت گرفته بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل کند.  

در دقیقه 67 شفیلد فرصت داشت که دوباره برخلاف جریان بازی به گل برسد تا اینکه ضربه دیاز با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتد برای گل برتری تمام راه‌ها را امتحان کرد تا اینکه دقیقه 81 به نتیجه رسید.

فرناندز پس از دریافت پاس در حوالی محوطه جریمه توسط ماینو توپ را روی پای چپ برد و با یک ضربه از راه دور موفق شد فودرینگام را مغلوب خود کند. دروازه‌بان شفیلد تلاش زیادی برای مهار این ضربه داشت اما شیرجه بلند او به ضربه ستاره یونایتد نرسید.

گل چهارم یونایتد خیلی زود به ثمر رسید. شاگردان اریک تن هاخ که امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما دو مرتبه غافلگیر شدند، روی یک ضدحمله به گل چهارم رسیدند و فرناندز این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

این بازیکن پرتغالی روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شفیلد توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که راسموس هویلوند با سرعت بالا به آن رسید و قبل از اثرگذاری دروازه‌بان حریف، توپ را به گل تبدیل کرد.

شفیلد که امشب شباهتی به یک تیم قعرنشین نداشت تا آخرین لحظات این بازی خط دفاعی یونایتد را اذیت کرد اما این بار شاگردان تن هاخ راه‌های نفوذ را بستند تا این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

منچستریونایتد با برد در بازی امشب 53 امتیازی شد و در رده ششم قرار دارد. تیم شفیلد هم در رده بیستم 16 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک